пʼятниця, 18 червня 2010 р.

Музична хвилинка


Вчора був великий музичний день, засіла я завантажувати нові альбоми, і їх нарахувалось десять, але лише декілька я залишила собі в програвачі, мої смаки змінюються так швидко , що музика за мною не встигає.
Я сама не знала що шукаю поки не натрапила на Джессі Лабелля. Зізнаюся мене привабила обкладинка диску , вона така літня, така легка , така романтична . І коли я завантажила альбом , то не пошкодувала ,бо я справді слухала пісні , не просто насолоджувалася, а вслухалася в текст . Одна з моїх улюблених пісень Don't Leave Now там є слова що в перекладі звучать як " Не маю сили дивитися як ти йдеш"
альбом був прослуханий тричі.
01. Perfect Accident (3:40)
02. Easier (3:56)
03. Lost (4:06)
04. Don't Leave Now (3:57)
05. November (4:25)
06. I Wanna Run (4:05)
07. So For Now (4:24)
08. No Astronaut (3:45)
09. Australia (3:53)
10. Fledgling (3:35)
11. Belong (7:35)
12. Perfect Accident (King Luck Remix) (3:44)

Окрім цього я відкрила для себе таких виконавців

Petree

Le Roux
Kings of Leon
Sons of Silvia
Boyce Avenue
Seabird

Немає коментарів: