пʼятниця, 22 жовтня 2010 р.

Улюблений серіал юності : "Її звали Нікіта"





La Femme Nikita (Її звали Нікіта) знято за мотивами французского фильма Нікіта режисера Люка Безсона. Нікіту, дівчисько, що живе на вулиці, засудили на довічне ув"язнення за вбивство, до якого вона не причетна. Вона прокидається в Першому Відділі, надсекретній урядовій організації, яка сфальсифікувала її самогубство. Перед нею постає вибір - навчитися жити за їхніми правилами чи померти.


Нещодавно я натрапила на новий серіал "Нікіта", переглянувши першу серію я зрозуміла що не зможу його сприйняти, адже в кінці дев явостих була пр
ихильницею попередньої версії, канадського серіалу " Її звали Нікіта". Я вирішила нагадати собі мою юність і переглянути його ще раз, і тепер розумію що моє захоплення ним залишається таким самим сильним як і тоді 11 років тому. Головні герої красиві і харизматичні, чого на мою думку бракує героям нової версії. А про Майкла я взагали мовчу , Роя Дьюпуї у ролі Майкла перевершити майже неможливо . Дівчинкою я була закохана у Майкла: сильний, холодний,безжальний та водночас ніжний і розумний , він здається підкорив усіх. І навіть тепер коли я переглядаю цей серіал розумію що з роками привабливість цього героя незмінна , він був крутим 11 років тому , він залишається крутим і зараз. Я особливо люблю його в бойових діях :)





Нагороди: Пореможець Chrysler's Canada Choice Award в 1998; 2 номінації Gemini і перемога Laurie Drew за дизайн костюмів; 2 номінації Peta Wilson (Найкраща виконавиця головної драматичної ролі в серіалі); номінації Alberta Watson і Matthew Ferguson, а також номінації звукорежисера і продюсера Jamie Paul Rock.

Треба віддати належне творцям фільму, вони напевно прорахували все наперед, адже навіть технології які на час виходу фільму були останнім словом техніки тепер теж мають пристойний вигляд , якщо не брати до уваги старі монітори в декількох серіях. Окремо треба згадати саундтрек, він супер , там зібрані виконавці які навічно залишилися іконами музики , і немає значення скільки часу минає , такі імена як Depeshe Mode, Garbage, Enigma i Mark Snow (Автор також музики до Секретних матеріалів) ,залишаться найкращими!

Серіал двічі транслювався по українських каналах , але на жаль не збереглися доріжки , є лише на російській мові .

Немає коментарів: