четвер, 11 листопада 2010 р.

Улюблений серіал : Робін Гуд від ВВС



Останнім часом я дивлюся багато серіалів , то справжня зараза на яку легко "підсісти". Зараз я переглядаю костюмований серіал від ВВС "Робін Гуд.
З цим серіалом в першу чергу пов'язано ім'я Річарда Армітіджа, який там зіграв Гая Гісборна . Зіграв прекрасно, так що затьмарив навіть самого Робіна . Так говорять . Я сама навмисно не дивилася цей серіал відразу після Півночі і Півдня, тому що, знала дивитимуся лише на Річарда, і бачитиму його а не Гая, і тому не оціню весь серіал.
Тому коли пройшло трохи часу , і серіал почали показувати на нашому тб я не змогла відмовити собі у задоволенні. Маю сказати історія захоплює одразу ж, динамічно ,яскраво і гарно знято. Всі актори просто неперевершено грають свої ролі, інколи доходить ,що сльози навертаються на очі ,так зворушливо.
Після восьми серій у мене вже є три улюбленця:
1 Робін - персонаж динамічний, комічний і драматичний, плюс, він виконує карколомні трюки , як із луком так і з шаблею, стрибки погоні- одним словом справжній герой!
2.Маріон - ой як мені подобається ця дівчина , своєю незалежністю, мудрістю , і хоробрістю, можна сказати ,що вона Робін Гуд 2.
3. Шериф, він головний злодій, але роль настільки яскрава що невільно він починає подобатись, особливо подобається те як Робін постійно залишає його в дурнях. А ще Шериф наполовину комічний персонаж, тому за ним дуже цікаво спостерігати .

Що я хочу сказати , неодмінно перегляньте Робіна Гуда, щосуботи на каналі ТВі, цей серіал не такий казковий як Мерлін, він більш реально-драматичний, але там багато гумору , і захопливих пригод , не залишить байдужим обіцяю ;)


Немає коментарів: