пʼятниця, 31 грудня 2010 р.

Чим запам'ятався 2010й ?

За традицією яка в мене склалася в останній день року я роблю своєрідний рейтинг усього чим запам'ятався минулий рік . Цього року було багато несподіванок, і відкриттів, інколи я сама себе дивувала .
Тож розпочну рейтинг:
КНИЖКИ

Нові автори :
Сюзанна Коллінз, Джонатан Страуд , Корнелія Функе

Книги року:
Чорнильна трилогія, Голодні Ігри (трилогія) Трилогія про Бартімеуса.

Найдушевніша книга :
"Господиня "

Книга розчарування:
Квінткаст

КІНО

Серіали року:
Маленькі чоловіки, Евервуд.

Романтична комедія :
Заміж у високосний рік, Листи до Джульєтти.

Детектив:
Еркюль Пуаро : Годинники

Містика :
Маєток "Червона троянда"

Драма:
Милі кістки

МУЗИКА

Група року:
Muse, Florence & Machine, The Killers, Poets Of Falls, Snow Patrol.

Виконавці року
James Blunt, James Morrison, Jason Mraz

Пісня року (за кількістю прослуховувань )
If The Rain Must Fall ~ James Morrison

Cайндтрек року
Учень чаклуна, Заміж у високосний рік

ПОДАРУНОК І ПОДІЯ РОКУ

Цього року я стала тіткою , у моєму житті з'явився ангелик на ім'я Дам'янчик, життя почало крутитися навколо нього :)

З наступаючим Новим роком!

Немає коментарів: