понеділок, 4 липня 2011 р.

Нове прочитане: Ельвіра Плотнікова - "Чужа :Охоронці часу"


В мире, где живут герои легенд, начинается история Чужой — девочки, загадочным образом очутившейся на терпящем бедствие космическом корабле. По стечению обстоятельств она находит приют на Земле. Это мир далекого будущего, в котором все люди владеют пси-энергией. Мир, в котором нет места войнам и предательству. Мир, которым правит мудрость.
Она растет, не подозревая, что ее рождение окутано тайной, а ее предназначение — угроза для землян. И только она сама в силах изменить свою судьбу.
Cилы зла ищут ключ к верховной власти, нарушая естественный ход событий прошлого. И единственное, что стоит между несущим зло и высшей властью, — ключ, находящийся в стертой памяти Чужой… Откуда взялась девочка? Какие интриги плетет Предсказатель из параллельного мира? И сможет ли Чужая изменить прошлое?

Давно я не розповідала про книги тут, тому обіцяю виправитися найближчим часом. І розпочну з Ельвіри Плотнікової. Я дуже обережно вибираю сучасну літературу для читання, особливо українську і російську, настільки обережно ,що ніколи її не читаю, але відчуваю скоро це зміниться, власне, вже змінилося коли я знайшла книгу Чужа :Охоронці часу" . Коли я знайшла цю книгу на одному з літературних ресурсів , то не очікувала чогось особливого, але коли були прочитані два розділи я зловила себе на думці ,що мені справді цікаво дізнатися ,що буде далі з маленькою Поліною.
Сама книга дуже добра, тепла і сімейна , з початку описаний чудовий сімейний затишок , в якому і зростала маленька героїня. До цікавинок можна віднести те ,що в описаному світі майбутнього всі людські раси перемішалися, і тепер для них Земля один великий дім. Цікава ідея.
Та є декілька мінусів , мало динаміки, в першій книзі лише в кінці є справжня динаміка .
А ще, повчальні ,виховні моменти, де читачу -підлітку показують що добре а що погано. Не знаю як ви ,а я згадую себе в 13 років і таких повчальних моментів не любила дуже , тому вважаю їх мінусом книги ,але можливо, то тільки для мене .
Та незважаючи на все книга сподобалася , так , що я навіть придбала її продовження
"Чужа : Академія воїнів" :)
Отож, я рекомендую вам прочитати на літніх канікулах (відпочинках ) цю гарну дитячу фентезі.
Скоро розповім про другу частину.

І ще, я нещодавно замовила собі "Чорнильне серце ",Корнелії Функе :)

Немає коментарів: