пʼятниця, 9 березня 2012 р.

Прочитане : Наталья Щерба -Часодії. Часова Башня

Чарівно! Романтично! Затишно! 
Наталья Щерба - Часодеи. Часовая башняОсь, ті слова,котрі я можу підібрати до третьої частини Часодійної серії. Ви вірите, що книги маю свої запахи? Я вірю. Ця книга пахне конваліями, хвоєю, теплими коржиками і пряниками, лимонною цедрою і гарячим чаєм  . Все тепло і затишок, які є в чарівних казках все воно немов концентрується тут . Повинна вам зізнатися, що як маленьке дитя читала цю книгу: підстрибувала, кричала від радості, і сміялася так легко і весело. На романтичних моментах у мене не завмирало серце, знаєте,как буває коли читаєш щось  старе,класичне,тут було по іншому, "немов метелики в животі" -так діти описують абсолютне щастя, ось і у мене так було, коли в книзі починалася романтика.

Кілька слів про головних героїв .

Василина - моя мила, зворушлива,безкінечно наївна і довірлива дівчинка . Читаючи, я ловила себе на думці, що весь час хочу обійняти її міцно і сказати,що все у неї  обов'язково буде добре , і потім пригостити чаєм :)

Захарра - жива, непосидюча, весела, пустунка -маленьке бісеня. Дівчинка, яка стала зіркою цієї книги .

 Феш - він подорослішав. Я бачу як він дорослішає з кожною книгою. Цей герой поєднав в собі трагедію  і біль дорослої людини,та ніжність і доброту дитяти . Я дуже сподіваюся, що він не зміниться і залишить в собі усі свої якості й надалі.

Нік - я захоплююся його добротою, він немов ланцюг, которий поєднує  разом настільки несхожі характери.
Фея Діана - справжній ангел -охоронець ,для цього дивного Ордену Друзів.

В Башні для друзів були багато випробувань в школі, але,мені здається, що скоро почнуться випробування життя,і я дуже сподіваюся, що їх Дружба, Любов і Вірність пройдут їх з гідністю, Тому що цим п'ятьом  не можна задаватися, я думаю вони і є майбутнє Ефлари!

Хто ще не читав серію Часодії дуже раджу !!

Немає коментарів: