понеділок, 23 квітня 2012 р.

Прочитане/Читаю : Darkest Powers by Kelley Armstrong

                                    1.The Summoning
Kelley Armstrong - The SummoningВ черговий раз переконалася, що чим менше очікувала від книги, тим сильніше вона мені сподобалася. Спочатку історія був досить простий і знайомої.  

Дівчинка Хлоя з дитинства бачить привидів, вона як і всяка дитина боїться їх. Згодом, її здатність перестала виявлятися, і Хлоя вже й забула про те, що лякало її, та напередодні свого 15 річчя дівчинка в школі побачила привида, і ось тут автор мене почала дивувати тим, як все логічно в неї побудовано. Хлоя зустрівши примару не почала з ним приємної бесіди, як чинять усі героїні молодіжно-містичних книг, вона, як кожен нормальна дитина, почала кричати і тікати від нього. Природно, що після такого нападу, коли вона билася з учителями, які намагалися її втримати і заспокоїти, Хлою відіслали в психіатричний пансіон, для таких дітей. Там то і починаються неймовірні події, і зізнаюся вам, деякі повороти були для мене несподіванкою. Що ховається з затишним фасадом, красивого, вікторіанського будинку, санаторію Лайл Хаус? Чи справді, добрі і чуйні лікарі хочуть тобі допомогти? І, друг а чи ворог великий і похмурий хлопець, який здатний шпурнути будь-кого через кімнату, немов пір'їнку? ... Щоб пізнати себе Хлої треба відповісти на ці питання.

 2.The Awakening
Kelley Armstrong - The Awakening Друга частина трилогії прочитана, і зараз я з упевненістю можу сказати, що вона була не гірша першої, а в чому то навіть захопливіша, так як місця дій постійно змінювалися, і було багато подорожей і небезпечних пригод. Чи багато я знаю хороших книг про перевертнів і привидів ... небагато, але знаю , і ця одна поки що з кращих, а чи багато я знаю сучасних авторів, які можуть захопити історією, і при цьому описати такі різні і цікаві характери ... знаю декількох і Кейлі Армстронг тепер серед них. Мене захоплює цей автор все більше з кожною книгою. Я рада, що попереду мене чекає ще одна зустріч з Хлоєю, Дереком, Саймоном та Вікторією. Я вже так звикла до них, що прощатися не хочу.

Третю частину я на разі читаю ...

Немає коментарів: