вівторок, 29 січня 2013 р.

Читання: " Діккенс під музику - це вперше!"

 http://24.media.tumblr.com/tumblr_m9qjlbOBNX1qflriso1_500.jpg

Вчора мені випав вечір для себе, і в руки якось самі собою
потрапили «Великі сподівання», і я стала їх перечитувати, знову.
Просто відкривала на випадкових сторінках, вчитуватися в текст,
і проживала миті з життя героїв.
Як же я люблю його!
Не знаю, чи читав хтось книги Діккенса як я «Великі сподіваня», немов книгу віршів?
До того ж, цього разу, я читала під «Coldplay». Діккенс під музику - це вперше!
Дивно, але як же вони гармонійні, як природні разом!
Ну хіба це не про Піпа тут співається?

What if you should decide
А що, коли ти вирішиш,
That you don't want me there by your side.
Що не хочеш бачити мене на своєму шляху
That you don't want me there in your life.
Що не жадаєш мене у своєму житті ?

What if I got it wrong, and no poem or song
А що, коли я помилявся, і не існує ані віршів ні пісень
Could put right what I got wrong
Котрі можуть все сцілити
Or make you feel I belong
Або змусили б тебе повірити ,що належу я тобі ?
( Coldplay - What If)

Немає коментарів: