вівторок, 8 квітня 2008 р.

Кілька нових відео навіяних весною!


Привіт - привіт - привіт!

Якщо ви гадаєте куди це я попав(ла) , то  не хвилюйтесь саме до мене , я просто знову змінила свій вигляд, скажу вам чесно мій нотатничок дуже подобався мені у тому затишному дізайні , але весна іде  
і хочеться просто розправити руки і щоб мене підхопив  свіжий квітневий вітер ,
 хоча правда зараз він не стільки свіжий як холодний , але всеж  весна продовжує 
боротися  з зимою і врешті -решт таки переможе. Тому я вирішила ,що цей свіжий  вітряний дизайн трохи освіжить 
мій нотатничок.
Розповім вам трохи про деякі новинки ,  я  сьогодні дізналася, що у моїй улюбленій серії "Маленькі жінки" вийшла друком перша книга про Енн ( її ви бачите вище) я ще не знаю яким буде  переклад але обкладинка вже мені подобається. Отож шукайте у крамницях!

Зараз я продовжую читати Емму Браун , книгу яку так і не закінчила  Шарлотта Бронте і яку дописувала Клер Бойлен. У назві книги стоїть ім"я Шарлотти, але на мій погляд, субьєктивний , цнее було просто халатністю і недбальством помістити ім"я письменниці на такому бездарному творі. Початок багатообіцяючий був, і то не дивно бо писала сама Шарлотта , але далі це щось жахливе, я не говорю про стиль написання, його не те що не зберегли , він абсолютно інший, до тогож дуже неякісний , таке враження ніби читаеш дешевий роман. Але найгірше мене вразило що автор дозволив собі  написати такі моменти, які Шарлотта ніколи не вікористовувала ,адже у неї йшлося лише про почуття , без вульгарщини , навіть у "Містечку"  найбільшому творі у Шарлотти ми бачимо стиль у кожному слові, а тут прості  слова  які нічого не несуть.
Я всеж дочитаю цю книгу але насолодіи від неї зовсім немає.

Я в попередній раз  розказувала вам про "Великі сподівання", хто всеж таки дослухався до моїх порад і подивився цей фільм сподіваюся залишився задоволеним , особисто я просто щаслива що переглянула його, мені сподобалося все актори, костюми, зачіски, те як розгорталася історія , насправді  ВВС  просто неперевершено все показало .

Мене так надихнув цей фільм  що я створила навіть своє відео присвячене йому ось воно, сподіваюся вам сподобається!

Pip & Estella - Great Expectation



я вже доволі давненько не показувала вам відео  про Маргарет і Джона сз півночі і Півдня, я аж ніяк не забула про них і зробила вже купу відео , але сьогодні хочеться показати вам одине нове відео , воно вийшло  прохи романтичним а музика просто  чудесна

Way you want it ~ N&S video




приємного перегляду!!!



Немає коментарів: