субота, 29 березня 2008 р.

Великі сподівання , від українського тв


Доброго весняного ранку усім!

А ранок сьогодні і справді  майже весняний,  ясне сонецко так весело  розливає проміння, а вітерець хоча і є, але він свіжий і солодкий . з самого ранку настій гарний  ,дихають так вільно груди. Ось вдихнеш це свіже повітря і справді віриш що надворі нарешті молода весна.

Здається ,що прокидається поступово не тільки природа але й українське тв. Вчора я почула досить цікаву новину , здається наш глядач нарешті  стомився бачити насильсто ,  жорстокість і розпусту на своїх 
телеекранах і хоче  кращого і  цікавішого продуку , ну що ж я можу додати  лише одне : Нарешті ! Прокинулися! 
Не знаю як ви а я останнім часом не дивлюсь телевізор  взагалі, причина проста , там нічого не 
показують, чи пак ні показують,  але те що вони показують просто не можливо дивитися.
Інколи просто сидиш і  цокаєш з каналу на канал і нічого, всі на одне лице.

спершу я ще вірила що омжна щось змінити , відвідувала форуми різних українських телеканалів 
і просила   хоча б  раз на тиждень   зміними сітку мовлення так щоб було більше культурних 
 програм,  вистави, симфонічні концерти і найголовніше якісне кіно.
Мої спроби виявилися марними адже всюди  я була наче біла ворона , не зрозуміло мені це, кругом кричать про жорстокість на тв, а мсамі на тих же форумах замовляють ті самі бойовики...
Мені часто говорять на форумі що саме така продукція є рейтинговою , маю сказати я вірила аж  пока не дізналася про російський телеканал Культура,  він має мистецько- пізнавальній а також освітній напрямок, кожна його програма 
збагачує гладача знанями , здавалобся такий канал не атиме великого попиту у сачаснома тв-просторі,  а сталося все навпаки "Культура" довела що коли робиш справу якісно то вона не може не дати результату. Хотілося б ще додати що на цьому телеканал транслюються  прерасні  розкішні еранізації ВВС, а ВВС  як відомо одна з найпотужніших студій у Британії. Їйні фільми це бренд якості , принаймі для мене. І на телеканалі Культура дуже часто  відбуваються прем"єри, найкращих британських і не тільки фільмів.

Я шкодую що цей телеканал не транслюється у нас , хоча в нсас теж є телеканал Культура, він не такий потужний як російський,  зразу можна сказати що грошей багато на нього не йде , хоча і він це вже великий прорив для нас, шкода тільки що він не всеукраїнський.
Та не все так погано і у нас  виявляється бувають винятки. Зовсім не давно телеканал Тоніс  приємно здивував мене показом  серіалу Гордість і Упереджені ВВС, і зразу за ним , правда чомусь у нічному ефірі (?!!!!!!!!!) показали Холодний Дім по роману Ч. Діккінса ВВС, і ось знову подарунок ,
і знову розкішна екранізація Діккінса

"Великі Сподивання"

Мелодрама 1998 Режисер: Джуліан Джарролд У ролях: Іоен Граффудд, Шарлотта Ремплінг, Джастін Уодделл, Лора Ейкман

Вони познайомилися, коли їм було по 10 років. Вона - спадкоємиця великого статку, він - хлопчисько з бідної родини, який так полюбив малювати, що згодом стане художником. У дитинстві вони закохалися одне в одного. А Через багато років зустрілись знов. Він розуміє, що не може без неї. Але у неї вже зовсім інше життя. Життя, в якому усе менше місця для нього...

Час ефіру : субота 29 березня о 17:00 і в неділю о 17:00 


Це попередня робота Джуліана Джарролда, наступною є "Дружини і Доньки"  знаменита екранізація  роману  Елізабет Гаскелл.
 Отож сьогодні можна сміло вмикати телевізор і насолодджуватися гарним кіном, маю лише надію що для Тоніса це стане доброю традицією, бо вони почали відроджувати українське якісне тедлебачення

Для тих хто любить читати у мене теж приємна новина ,я знайшла  український переклад книги Ч.Діккінса  , отож  приємного перегляду і читання

http://www.ae-lib.org.ua/texts/dickens__great_expectations__ua.htm

1 коментар:

Анонім сказав...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Pen Drive, I hope you enjoy. The address is http://pen-drive-brasil.blogspot.com. A hug.