неділя, 16 березня 2008 р.

Декілька похмурих днів

Пробач Мій Нотатничку, що так надовго тебе покидаю , насправді просто несила було заходити сюди у похмурі дні , коли думки абсолютно нудні і нецікаві

Декілька днів прималася похмура погода, і хоча інколи були ясні погожі ранки та насправді весь минулий тиждень був похмурим, вологим і холодним. в такі дні майже нічого просто не має сил робити, відчувається втома, і нецікавість до усього навколо. Я намагалась хоч якось урізноманітнити свої будні, та загалом у мене нічого  путнього не виходило .Більшу частинуу часу звичайно забирало читання , і до того ж  сюжет був дуже схожим на моє становище .Героїня теж страздала від самотності і одноманітності у  стінах дівочого пансіону, де вона була вчителькою.Саме імя героїня - Люсі Сноу, є таким же холоднім і нецікавим я к її становище. Але мене у книзі привабив стиль написання я маю враження ( а якщо додати ще й  похмурість ,нудьгу і довжину минулого тижня то було майже схоже) що я і є тією Люсі і саме на моїх спостережливих очах розгортаються досить цікаві події.
Насправді в книзі мене зацікавила не так Люсі як  молода прекрасна дівчинка Поліна, шкода тільки ,що після яскравої появи напочатку книги вона зникає і з"являєть лише всередині історії, але маю сказати саме вчасно. Бо з її яскравістю веселим і чутливим характером, історія яка вже починала тьмяніти і ставоти нудною, сама по собі стає барвистою іі цікавою. Чим там справа кінчиться побачимо згодом , я лише сподіваюсь що не буде дуже банально.



Немає коментарів: