понеділок, 10 березня 2008 р.

Весна


Цього року весна дещо похмура і дощова. Навіть зараз коли я дивлюсь крізь вікно то сонце хоча воно і світить, але якось блідно, так ніби пробиває собі шлях з великими зусиллями.
А поза тим  це чудовий ранок  бо я чую  як цвірінькають пташки , так весело і безтурботно, а
це означає що насправді прийшла весна. Два дні поспіль  все кругом було вкрите густими хмарами і падав хородний , неприємній дощ, та цього ранку  легенький вітерець спромігся трохи  розвіяти хмари і залишив лигеньке марево на небі. Зараз цей молодий веселий вітерець легенько колихає тюлі на моєму вікні , і його бадьора свіжість  піднімає мій настрій.

Зовсім недавно я завершила читати книгу Шерлі Шарлотти Бронте. Мене вразило те як Шарлотта вправно змінила стиль написання цієї книги , і як легко розповідала свою історію свідками якої разом з автором була і я. це була ніби мандрівка з Шарлоттою в якій ми спостерігали як розгортається історія .

Після закінчення Шерлі я одразу ж взялаля за інший її роман "Містечко". І тут  подачила вже знову завсім інший стиль але схожий тепер на Джейн Ейр. Це розповідь молодої дівчини Люсі Сноу, про її життя, але паралельно ми бачимо як на очах Люсі розгортаються і інші історії ,свідком яких вона стає ,а разом з нею і читач. Отже книга хоч і товста але дуже цікава.


Немає коментарів: