середа, 26 березня 2008 р.

Перепетії мінливої весни

Цього року весна нас не радує раннім сонечком і тепленькими днями. Надворі похмуро і сиро, холодосм так і проймає, тому дуже часто хочеться просто загорнутися в щось тепленьке і просто посидіти вдома, а від себе ще пожу додати що цю одноманітність  краще всього може побороти пригодницький роман.
Сама я самее так і зробила, н час я відклала свою улюблену класику і вирішила почитати щось жвавіше і  пригодницьке , таким для мене стали книги Філіпа Пулмана.
Вперше я почила про цього автора  коли почали говорити про Темні Початки , Золотий Компас....
До фентезі я  байдужа тому не звернула уваги на цього автора а виявилось дарма.
У нього є ще  багато цікавих книг і зокрема серія про Саллі Локхарт.
Мене особливо зацікавили ці книги бо жанр  доволі  закручений це такі  собі історико- авантюрно - детективно -пригодницькі романи, щось схоже на Шерлока Холмса.
Сюжет доволі динамічний і цікавий так , що коли ти читаєш пто не помітно як плине час , це якраз у пригоді в такі 
одноманітні дні.

Немає коментарів: