вівторок, 21 жовтня 2008 р.

У ритмі джазу .....

Привіт Мій Нотатнику!

На дворі стоїть ясній осінній день, на жаль таких днів цієї осені не так вже й багато, частіше небо похмуре, і лише інколи , суворі темно- багряні хмари прикрашають своєю суворою красою небо. Я люблю дивитися на захмарене небо , коли з купчастих хмар ось –ось може хлинути дощ… але його немає , і стоїть лише сувора тиша навкруги . Така погода здається мені доволі привабливою, не менше ніж сонячний осінній день.

Отож сьогодні сонечко, і мені захотілося поговорити про щось вишукане, а сааме про джаз …. Ви любите джаз? … ви відчуваете як музика крізь вас слух проникая у ваше серце , змушуючи його співати … це джаз ! Тільки він може так діяти на людину .

Я обожнюю музику 30 -40 років , коли королем сцени був Френк Сінатра, Але у нього є талановитий продовжувач отож знайомтесь

Michael Buble

Здається Майкл переспівав вже всю золоту класику джазу , і зробив це у неповторній своїй манері, його голос просто задаровує з першої почутої пісні.
Пропоную вам переконатися і послухати його альбоми

Особливо варто згадати альбоми

Michael Buble - With Love (2006)

Michael Buble - Call Me Irresponsible ( 2007)

Але я раджу прослухати всі його альбоми їх легко знайти на торренті





2 коментарі:

Paula сказав...

What a lovely theme you choose!!
Hope you have a great day dear =)

Чорнильне серце сказав...

Hi dear !
Thank you , I hope you had my letter?
Have a nice day dear