середа, 10 грудня 2008 р.

Affairs of the Heart Interview (Richard & Daniela)


Тиждень тому британський канал ITV розпочав показ документального серіалу "Історія костюмованої драми" у ньому розповіли таємниці зйомок  улюблених всіма фільмів.
У третій серії був справжній подарунок прихильникам серіалу Північ і Південь ВВС, бо вони змогли побачити нове інтервю з Даніелою і Річардом, де вони розповідають як їм працювалося разом. Якщо Річард вже багато говорив  про свої роботу над серіалом,то  в Даніели то було перше інтервю за 4 роки з цього приводу.

Я пропоную вам подивитися це відео , воно прекрасне , навіть не зважаючи на те ,що відео коротке ,ми можемо бачити з якою теплотою Даніела і Річард згадують зйомки  Півночі і Півдня, і навіть за минулі чотири роки  ми все ж можемо відчувати  ту славетну "хімію " між акторами . Я впевнена  вам сподобається !






3 коментарі:

Yuole сказав...

Привіт! Натрапила на ваш блог випадково і рада, що в нас багато спільних інтересів! Дякую за цікаве відео. "Північ і південь" - одна з моїх улюблених книжок. А фільм взагалі надзвичайний! Шкода, що у нас в Україні так мало знають про твори Остін, Гаскел і т.д. і майже зовсім не показують екранізацій їх романів.

Чорнильне серце сказав...

Дуже рада ,що вам сподобався мій форум , я обожнюю фильми ВВС особливо екранізації, Тоніс порадував нас нарешті прекрасними фільмами шкода лише що в найближчі тижні більше фільмів не буде :(

Yuole сказав...

Заходьте й ви до мене:
http://iris-lilac.blogspot.com/
Мій блог ще зовсім молодий, але я стараюсь наповнювати його цікавою інформацією. =)