вівторок, 30 грудня 2008 р.

Cвято наближається ...

З наближенням свят  неодмінно хочеться подивитися особливе, святкове кіно.

Цього року я вирішила не затримувати увагу на новинках, бо дуже часто за яскраво розрекламованим фільмом немає нічого гарного, тому я  вирішила подивитися класику «старого Голівуду», про деякі з цих чудових фільмів я вам розповім .

Перш за все потрібно  згадати про «Три горішки для Попелюшки», цей фільм на всі часи залишиться чудовою новорічною казкою , і я впевнена що не тільки для мене.

Нещодавно я довідалась деякі цікаві моменти про цей фільм наприклад ви знаєте що :

Остання сцена в фільмі –імпровізація. За задумом режисера  Попелюшка разом з Принцом мали в фіналі скакати на конях за сніжний обрій, але на самому початку зйомок цієї сцени кін Павла Травнічека провалився у сніговий замет , і йому лише ззалишалося спостерігати   за зникаючою  Лібуше  .

 

А ось як  виглядає замок Принца

 



З новинок кіно дуже порадував фільм "Різдвяне диво Джонатана Тумі". Це зворушлива і дуже красива історія , про хлопчика що втратив свого батька на війні, а з ним і все своє звичне життя, адже мамі довелося перевезти його в маленьке селище далеко від галасливого міста.Спочатку, обом і мамі іі Джонатанові було важко освоїтися в новому середовищі, але згодом це містечко і люди , що жили поруч стали рідними для них. Особливо Джонатану став близкий відлюдник  ,що жив у лісі,чоловік також втратив дружину і сина, але він мав дивовижний талант різбяра. Джонатан по новому почав дивитися на навколишній світ, коли зрозумів як в руках майстра може ожити  звичайне дерево. Це фільм, про те як дарують надію 

 

І хочу закінчити розповіть про фільми ще одним, на цей раз це стара 
добра класика."Крамничка на розі"так називається ця історія .Одна з найтепліших і романтичніших картин,котрі я дивилася .Уявіть собі, одного разу молодий, привабливий хлопець побачив невелику замітку в газеті, там говорись, що молода,симпатична  дівчина шукає друга по листуванню, для культурного спілкування, всі листи залишати в поштовій скриньці № ... "Любому другові", молодий чоловік написав дівчині 4 листи, так зав'язалися їх відносини. Але хто б міг подумати що, персона,яка прийшла працювати  до них в магазин, і яку Альфред терпіти не може виявиться його "любим другом".У фільмі багато  гумору, такого світлого і чистого.На цей фільм  зняли відомий рімейк Вам лист, але якщо листуванням по емейлу вже нікого не здивуєш, то листування через поштову скриньку, дуже романтичне!!!
Наразі це все про що я мала намір вам розповісти ,вале свята лише розпочинаються отож попереду багато цікавого!
З наступаючим Новим Роком!!!


  

1 коментар:

Yuole сказав...

Дуже люблю "Три горішки для Попелюшки"! Така гарна оригінальна святкова казка. І Попелюшка - не просто скромна добра дівчина, а завзята, активна і вольова (а тому дуже симпатична). Одна моя знайома з Америки навіть назвала її "феміністичною Попелюшкою" через змагання з Принцем на полюванні, загадки і т.д. =)