середа, 1 квітня 2009 р.

Книжкові новинки !


Привіт !
Сьогодні яскравий по весняному сонячний день , один з таких про які моя улюблена героїня  "Енн з Зелених дахів " любила говорити :" Як чудово жити в світі де є весна !".
Я сьогодні вирішила розповісти вам про книжкові новинки, які вже можна придбати у нас . Зовсі нещодавно мені подарували маленьку книжечку оповідань Гілберта Кіта Честертона  "Мудрісти отця Брауна", цей автор став відомим завдяки своїм розповідя про скромного отця Брауна, який тим не менше  чудово розгадує загадки , і розкриває різні  злочини . Маю сказати що книжечку я прочитала  на одному диханні , і маю скзати  стільки непередпачуваних і захоплюючих історій я ще не бачила . Чудова -чудова книжечка , всім раджу ! в серію оповідань про отця Брауна входять ще багато книжок , сподіваюся я з часом матиму змогу їх прочитати .

Особливо чудовою новинкою цього місяця є те що у моєму улюбленій книгарні  продають
 книги Джейн Остін , правда , сернія неповна не вистарчає Нортінгерського Аббацтва і Упередження , але зате є Менсфілд -Парк , таким чином ,коли я придбаю книгу то буду щасливою володаркою всіх книг Дж.Остін ура ! ура ! ура!
Зовсім нещодавно я придбала також книг Вілкі Коллінза "Жінка  в білому " , видання прекрасне , тверда обкладинка , якісний папір і чудове оформлення ,  і 700 сторінок щастя ! 
Зараз, я читаю роман Діккінса "Наш спільний знайомий" , і в планах після прочитання перегляд екранізації від ВВС , так що згодом чекайте  на розповідь про книгу і фільм . 
Весна обіцяє принести багато цікавого 

Немає коментарів: