неділя, 22 березня 2009 р.

... про що вони мріяли ,коли були дітьми? - Володар над злодіями

Вирішила сьогодні написати  тут, бо вже кілька днів не знаходжу часу сюди заглянути . Спочатку хочу звернути вашу  увагу на маленьке віконечко збоку праворуч, де віддтепер відображаються мої прихильники . Я вітаю їх і вдячна їм за увагу до мого нотатничка.
А тепер перейдемо до цікавого . Нещодавно я тут розповідала про Корнелію Функе , і її книгу Чорнильне серце, яке мене вразило , продовження цієї чудової книги я так і не знайшла, отож вирішила поки що читати інші книги автора ,, і зупинила свій вибир на Володарю над злодіями.
Дуже часто, автор, одного разу написавши  сильну історію, вже вдруге не може повторити такого ж успіху  але здається це не стосується Корнелії Функе її Володар над злодіями  неймовірно зворушлива, цікава і захоплююча розповіть . коли читає то здаєиться живеш разом з героями , і важко просто закрити книгу і відкласти її. Трошки розповім вам про саму історію , вона менш магічна ніж ЧС , але дивовижні чари тут теж є.
Двом братам Просперу і Бо, дуже повезло у них була най-чудовіша мама на світі, вона обожнювала своїх хлопчиків, і ніхто як вона не міг таким дивовижним чином наповнити навколишній  світ чарами. Особливо коли  вона розповідала хлопчикам про далеке місто на воді –Венецію. Там на величних палацах і соборах, сплять застиглі дракони,і крилаті леви , а у венеціанських каналах до цих пір живуть русалки. Історії розказані, мамою були такі реальні, що навіть дорослі вірили в них.
Потім сталася біда коли Просперо виконалося 12 мама захворіла і померла, він раптом став зовсім дорослим, адже на руках у нього залишився його п'ятирічний братик Бо, який більш всього боявся що його розлучать з Просперо. Скоро дитячий страх став реальним, мамина сестра,тітка Естер вирішила усиновити маленького Бо, а Просперо віддати до притулок . 
Посперо не став чекати, коли це станеться, тому вночі він викрав свого брата і вони втекли до Венеції.
Дорога туди була дуже не проста, аби якось прогодувати Бо Просперо довелося красти гроші, але він ненавидів це заняття, і себе ненавидів за те що робив,но іншого виходу не було . По дорозі до Венеції Бо захворів, і коли вони вже досягли мети Просперо був готовий здатися в поліцію хай тітка забирає його але хай вилікує, але тут до нього прийшли на допомогу. 
Прямо на вокзалі у Венеції їм зустрілася дівчинка, її всі звали Оса, тому що у неї ззаду була смішна,тугая кіска . Оса відразу вирішила допомогти хлопчикам і відвела їх до "Зоряного прихистку"...

Так лише розпочинаються пригоди двох братів у казковій Венеції. Книга наповнена теплом і  щирістю, і це неперевершено передано у чудовій єкранизації цієї книги. 
Я не витримала і переглянула цей фільм ще до того як дочитала книгу , і він просто чудовий. Актори  хогча і юні але  дуже талановито ,і злагоджено грають свої ролі . Насолода від перегляду не менша ніж від прочитання  книги хоча сама книга просто дивовижна!!!

5 коментарів:

Балеринка сказав...

Хороший відгук)
Хочеться прочитати "Чорнильне серце", але наразі не знайшла цієї книги...

Yuole сказав...

Привіт! Я рада, що ти, Оксано, вирішила додати опцію "Прихильники" до свого блогу. Так тепер набагато зручніше слідкувати за оновленнями. =)
Чесно кажучи, про творчість Корнелії Функе я вперше дізналась з твого блогу. Судячи з виключно позитивних відгуків, її книжки дійсно варті уваги. Обов'язково постараюсь знайти і прочитати і "Чорнильне серце", і "Володар над злодіями". =)

Чорнильне серце сказав...

Я дуже рада ,що відгуки про ці не перевершені книги вам сподобалися, хотілось передати хоч часточку того тепла і чарівності з якими вони написані , але це зробити не просто.
Наразі Чорнильне сердце я не змогла найти у наших крамницях, я вже й весь інтернет український перешукала ЧС немає навіть на Петрівці, за те там є Володар над злодіями (Король воров) . Я сама поки що читаю все в ел.варіанті і вам раджу спочатку для ознайоблення http://lib.aldebaran.ru/author/funke_korneliya/

Серія про Коррнелію і її книги ще не завершена я згодом розкажу про ще одну її історію.
Побільше б таких книг від них життя світлішим стає

Yulia сказав...

Підскажіть будь ласка, де можна переглянути фільм, бо книгу читала давно. Наперед дякую!

Чорнильне серце сказав...

Доброго дня Юлія!

Завантажити фільм ви можете ось тут
http://www.hurtom.com/torrents/forum/viewtopic.php?t=18538
Там все просто , зареєструйтеся і вантажте.
Та якщо хочете подивитися онлайн то ось:
http://vkontakte.ru/video39088778_151734238?noiphone
Якщо виникнуть труднощі звертайтеся.