субота, 26 вересня 2009 р.

Привіт мій любий нотатничку !

 


Здається, я  тут не була тисячу років , у мене зараз якісь проблеми з компом, що вім мене просто не підпускає до цього блогу. Та я знайшла вихід , завантажила собі програмку з допомогою якої зможу з вами спілкуватися, і таким чином далі вести свій нотатничок. Сподіваюся, ви скучили за мною, бо я страшенно сумувала за цим місцем , як виявилося за ті роки ,що я веду цей блог, я звикла до нього, і вже просто не можу обходитися .


Отож, у мене купа новин, і я буду поступово їх розповідати. Прийшла осінь, і принесла з собою купу яскравих вражень, нових знайомств і відкриттів , мій світ став барвистішим , спроробую передати кілька цих барв тут .


 Привіт моїм любим читачам, сподіваюсь вам буде цікаво . 

4 коментарі:

Yuole сказав...

Я рада, що тизнайшла вихід із ситуації. Чекаємо нових постів.=)

Квітка сказав...

Рада, що ти нарешті тут!:)

Paula сказав...

Hello Oksana, The translation of your text by Google Translator wasn't that good this time so I didn't understand much what happened... what is that application you've downloaded and what happened for you to need to download it?

Чорнильне серце сказав...

Paula dear don't worry it's ok nowб I miss you so much :)
Дякую всім я так скучила за вами!