неділя, 27 вересня 2009 р.

Засумували? Познайомтися з Дживсом і Вустером!

Привіт Нотатничку !


У моїй кімнаті пахне яблуками і грушами, саме осінній запах , чи не так? І так захотілося поділитися цим з кимось , та на жаль блоги ще не навчилися передавати запахи . У колонках грає блюз від Джо Кокера, і це так  розкішно !


Так, а зараз потрібно зосередитися , і згадати про  що я хотіла розповісти ? Авжеж, про книги . За той час, що мене не  було я прочитала доволі багато, в основному Діккенса, схоже що скоро я буду великим знавцем цього англійського класика, адже вже половину його творів я прочитала , але про нього поговоримо якось іншим разом, бо то довга розмова.


А сьогодні, хочу поговорити про Пелема Гренвілла Вудхауза, він неперевершений гуморист, і цим гумором просякнуті всі його твори , тонкий і яскравий англійський гумор ,що ще потрібно аби підняти нстрій в похмурі дні. Я особисто завжди читаю про  Дживса і Вустера, ця парочка піднімає настрій одразу, і вже за  кілька хвилин про смуток забуваю , і сміюся до сліз.П. Вудхауз крім “знаменитої парочки”, написав ще багато  чудових і веселих історій . Обисто моя улюблена історія “ Як покинути курити”, це супер весело !


Отож читайте більше веселих і цікавих книжок .

1 коментар:

Yuole сказав...

Я все хотіла почитати оповідання влітку, але так і не дійшла до них. Сподіваюся, що скоро все-таки їх прочитаю. =)