понеділок, 19 жовтня 2009 р.

Непривітний перший сніг

Привіт Нотатничку!

Нарешті здійснилося , після тривалої перерви я змогла звичайним шляхом потрапити сюди , і нарешті
писати повноцінні пости , адже через ту програмку ,про яку я розповідала попередньо, ніяк не відсилалися ані фото ані відео, а без них, погодьтеся, читати не цікаво . Отож сьогодні буде кілька постів , бо розповісти є багато про що. Спершу розповім вам про стихію ,або про подорож у 18 століття :)

Хочу вам сказати що кілька днів тому я була в 18 столітті, я не дуже перебільшую, просто у вівторок на наше містечко обрушилася снігова буря, обірвало дроти і два дні і два вечори не було світла .
Напевно я справжнє дитя 21 століття ( хоча ще донедавна так не вважала), бо я просто не могла висидіти тих два вечора у повній тиші і тепряві, а від нудьги просто дуріла . Через те, що вимкнули світло, водонапірна станція перестала подавати воду, води немає, у мене опалювання не електриці, тому вечорами мерзлота страшенна, в перший же день всі магазини що продавали продукти були закриті, хліба і свічок просто неможливо було дістати, біля мого будинку б'є джерело, так там черга зі всього міста стояла, а далі .... Судіть самі ( далі викладено хронологічний запис одного з вечорів , записаний мною при свічках :)

18:30 Починає темніти, ми з мамою повечеряли, а далі що? за вікном повна темнота,, моя мама задрімала. Я спати ще не хочу. Горять три свічки, які залишилися на господарці.
19:00 Півгодини просиділа дивлячись на свічку. Далі, почала згадувати що ж там мої улюблені герої робили в книгах? Так 1 настільна гра 2- читання 3- розмови 4 -роздуми.
1 -відпадає оскільки одному нудно бавитись у будь-яку гру , а навіть якщо і бавитися то максимум на 20 мин.
2 - ось це вже ніяк зрозуміти не можу, чи то тоді люди здоровіші були, чи свічки яскравіші, але читати при свічках просто неможливо!!! Доведено мною!Вже через 5 хвилин очі сльозяться і втомлюються, а якщо свічку ще і близько присунути то й світло очі ріже .
3 -размовляти коли ти один неможливо
4 -залишається роздуми, але коли довкола но наче в темному лісі, холодно мінус 2, і палахкотять три самотні свічки, чесно в голову лізуть самі жахи! І ще, тепер розумію що наші будинки ніяк не пристосовані до свічок, кіптява заповнює всю кімнату так що дихати неможливо .
19: 30 Пішла спати !

Висновок : спасибі Богові за електрику, за водопровід , за мій телек і за мій комп, жалію всіх хто жив в 18 столітті, це бідні люди. Хочу читати про 18 століття лише в книгах, там все так романтично !

P.S Як же класно повернутися на свій блог , Нотатничку я так скучила !!!!

6 коментарів:

Yuole сказав...

Знаєш, Оксано,друзі,знаючи про мої літературні смаки,часто питали мене, чи не хотіла б я жити в 19 сторіччі. Добре подумавши, я вирішила, що не змогла б жити в ту епоху. І описана тобою потреба у новітніх технологіях (чи навіть в елементарному комфорті)- одна з причин.
Хоча, я, мабуть, не відмовилась би від тижня-двох у Англії епохи Регентства (якби це було можливо) - просто з цікавості і для розваги.

P.S. Мені подобається новий дизайн твого блогу. =)

Чорнильне серце сказав...

Я з тобою згідна, мої друзі коли прочитали мій звіт , сказали що я перебільшую, адже то був зовсім інший час , люди багато спілкувалисяя між собою.Часто проводилися звані вечори і тіж бали , люди ходили один до одного в гості , і так проводили довгі вечори, можливо вони праві , і я насправді драматизую, я теж би невідмовилася покататися в кареті тих часів по Англії і потрипити на тогочасний бал. але давай згадаємо Діккінса чи ж його очима 19 століття було таким вже й романтичним ? Ні , особливо для тих бідних людей що жили у трущобах Лондона , тай сам Лондон був схожим на смітник :)
Тому я обіймаю свій ком і кажу ура 21 століттю

Чорнильне серце сказав...

Я дуже рада що тобі сподобався новий вигляд нотатничка.

Paula сказав...

I'm sorry for those days of boredom without water and electricity.. I can't be very romantic when that happens..hehe :)
So you have Telecom? So do I..

Квітка сказав...

Рада, що ти знову тут=)
В нас також через цей сніг не було світла, однак лише один вечір...Читати я могла, прочитала п*єсу(сторінок 60), з трудом=) Жити в 19 ст би не хотіла, а у роках 20х минулого століття, чи в тих же 60х...не відмовилась би, хоча б з цікавості=)

Квітка сказав...
Автор видалив цей коментар.