четвер, 22 жовтня 2009 р.

Kochaj i Tancz ~ Кохай і Танцюй


Привіт моїм читачам !

Моя рубрика фреш розростається на очах, там зібрані новинки, загалом це не костюмоване кіно, а бо ж серіали . Донедавна я була переконана, що в цьому напрямку нічого цікавого не робиться, але як виявилося помилялася і дуже . Маю визнати, що не тільки Америка радує але й бизькі сусіди також не відстають.
Я не люблю останнім часом молодіжних фільмів, зазвичай вони всі на один манер, і нічого крім окремих героїв, і часом непоганого саунду там немає. Так наприклад, в мене було з дуже нашу
мівшим фільмом "Крок вперед". Послухалася , скачала, переглянула , стерла. Історія настільки банальна і передбачувана , що я зрозуміла -
переглядати ще раз не буду ,хоча Чатінг Татум запам"ятався !
Спочатку, я дуже скептично поставилася до польського варінанту Кроку вперед "Кохай і танцюй", але послухавшись вражень глядачів , все ж таки завантажила... і переглянувши просто вражена фільмом! Історія проста, але дуже зворушлива і романтична. Мороденька журналістка Ханя дізнається від мами ,що її справжній батько відомий зараз в США танцюрист, ось він приїзжає на батьківщину допомогти молодим танцюристам пробитися в житті, і Ханя вирішує в будь-який спосіб познайомитися з батьком, чудовим приводом стало інтерв"ю , а також стаття про нього яку їй доручили написати , отож Ханя взялася за справу з запалом. але знайшла більше аніж очікувала знайти... В фільмі прекрасний саундтрек, і чудово поставлна хореографія. Особливо вразили танцювальні номери, танго, пасадобль - це супер!Окремо потрібно сказати про акторів , головні герої вдало підібрані , навіть хлопець дуже нагадує Ч.Татума, але на цьому схожість двох фільмів припиняється , бо тут все набагато цікавіше. Тут не настільки головною темой кохання, як сімейні цінності , і те що можливо інколи слава дається дорогою ціною то чи варте воно того?

Немає коментарів: