четвер, 29 жовтня 2009 р.

Методика лікаря Хауза

Нещодавно почула дуже кумедну історію про те як одна бабуся прийшла до лікаря , він її питає :
-Бабцю що у вас болить ? давайте подивимось.
На те вона йому:
-Та ні синочку ти мені краще МРТ зроби.

Весела історія чи не так , це показує, що наші люди починають лікуватися надивившись Хауза , і ін. серіалів . А нещодавно я на одному форумі прочитала цілу дискусію про те , що дехто знаходить багато помилок у серіалах , таких наприклад як Хауз, я не кажу, що вони не праві, але чи це правильно вишукувати помилки у вигаданого лікаря? Як на мене то це смішно, адже серіал, чи кіно то лише вигадка і розвага , і серйозно сприймати той чи інший факт не варто . Теж саме стосується історичного кіно , інколи дехто так кипить коли на екрані показані неправдиві , або дещо перекручені факти , але в той же час ми забуваємо ,що це всього лише ігрове кіно , і те що ми бачимо просто фантазія сценариста і режисера, нехай і на історичному підгрунті , то чи варто дошукуватися правди у фільма? Я вважаю що вчити історію абож вишукувати помилки у серіалах то просто втрачати час .Адже кіно для того і створене щоб розважати , звичайно коли це не документальне кіно . Все зводиться зрештою до смаків , комусь сподобалось а комусь ні .То нехай буде більше якісної продукції а глядач сам обере.

Немає коментарів: