вівторок, 20 жовтня 2009 р.

Молодість і барви Емма ВВС 2009


Довгоочікувана мною прем"єра нової екранізації Емми Джейн Остін нарешті відбулася, і в мене щораз яскравіші враження від перегляду кожної серії. Навіть герої які в перших серіях здавалися не зовсім розкрилися , зараз ,після перегляду третьої серії , навіть знайомі вже герої зовсім інші.
Спочатку, хочу розповісти загалом, атмосфера,пейзажі,сама історія, дивно,
яскраво і детально викладено, можливо б
ули змінені або
дороблені якісь моменти, але те що історія показана дуже широко – це факт. Варто лише сказати, що все починається з дитинства Емми, і ми бачимо наскільки міцний у неї зв'язок з місіс Вестон. До того ж були показані дітьми Френк і Джейн, що теж робить їх історії глибшими. Мені найбільше сподобалося такий розвиток исторії, до того ж дітки -актори були просто неперевершені.
Пейзажі просто казкові, яскраві насичені кольори, я очі не могла в
ідвести від екрану, розкішні будинки і сільські будиночки,оправлені садками з різноманитними квитами і чепурними кущами, це як по книзі, і жодних тобі свиней і болота . Костюми теж дуже красиві і прості, так що Емма виглядає як Емма,а не як супер модель .
Те
пер перейдемо до героїв, маю сказати що ця версія просто наповнена красенями і красунями, і так приємно дивитися на екран ,
що правда не завжди образ відповідає герою.

Емма : ніколи не думала що Ромола може забути всі свої світські замашки і бути такою простою, веселою і світлою, вона щоправда трохи дивна Ема, але жива і реальна, як в книзі .
Містер Найтлі: Кожного разу коли показували містера Найтлі я розпливалася посмішці, це найприкольніший містер Найтлі, якого я бачила, вони з Еммою однакові, таке враження що
дивишся на брата і сестру. На жаль Джоні Лі Міллер ну ніяк в цій ролі не виглядає, вірніше виглядає дуже весело. Особливо мене порадувала сцена коли містер Найтлі згадує як сам тримав Емму на руках , насправді дивлячись на них важко повірити. Я весь час пригадую Марка Строга у цій ролі, для мене він справжній Найтлі.
Френк Черчіль і Джейн Ферфакс : це мої улюблені герої, і звичайно ж я найбільш очікувала появи саме їх , більш за всі тому що люблю Руперта Еванса , і я дуже зраділа ,коли дізналася що він виконує роль Френка ,
більше мені бажати було нічого, з задоволенням спостерігаю за ним , і цей найбільш НОТ Френк з тих які я бачила. Джейн теж порадувала , мила ,ніжна ,вродлива , тамо такий образ який потрибно, при цьому вона жива і весела, чого не вистарчало попереднім Джейн.
Містер та місіс Елтон : не можна !!!.... не можна було брати
на роль містера Елтона людину з такими глибокими,великими ,
красивими очима, і таким розкішним оксамитовим голосом, та ще який так плавно рухається, я закохалася в містера Елтона з перших же митей як його показали. Коли він дивиться на Емму і
говорить з нею я зрозуміти не
можу як він могла не закохається в містера Елтона? Ось хто повинен був грати містера Найтлі! Хоча маю визнати з появою Кристіни Коул в ролі місіс Елтон я не шкодую що він не найтлі ,бо вони так класно виглядають разом .
Наприкінці маю додати що в серіалі чарівна музика, що прекрасно передає епоху Джейн Остін .

2 коментарі:

Yuole сказав...

Мені самій теж дуже сподобались і пейзажі, і костюми, і операторська робота в новій екранізації. Другорядні актори теж просто супер, а от головні, хоч і хороші, але "they don't seem right" - не такі, якими я собі їх уявляла.

А ще мені дуже сподобалось оформлення титрів! =)

Чорнильне серце сказав...

Так титри просто супер , дуже вдало зроблені, я зразу помітила.
Мені здається коли б взяли якогось більш старшого і мужнішого містера Найтлі, то було б просто супер , особливо в тому класному кадрі коли Найтлі відчиняє двері свого будинку і виходить в розкішний сад .
Я не при прихильниця Ромоли , якось не люблю її, хоча вона тут непогана, але моя Емма це Кейт Бекінсейл , вона так чудово виконала цю роль. Але в цій екранізаціїї найкращі Френк і Джейн :)