понеділок, 19 жовтня 2009 р.

Мої улюблені серіали


Так давайте тепер поговоримо про приємні речі, про цікаві нові серіали . Останнім часом я дуже багато дилюся саме серіалів , не те щоб фільмів поменшало ,ні, але серіали стали цікавіші і дуже якісні одже про них і піде далі мова .

1. Єрихон ( Це історія маленького техаського містечка і його мешканців . Вони всі близькі знайомі , знають одне одного не один рік, деякі з них все життя прожили в Єрихоні , здавалоб ся ідеальне містечко , де поруч друзі, і кожен допоможе у біді.Але попереду на мешканців і на Єрихон чекало справжнє
випробування. Раптом на одрії пролунав вибух, десь далеко піднялась грибоподібна хмара , і зависла над містечком. Ядерна бомба ... почалась війна ? Всі найбільші міста і столиця зруйновані , почався хаос . Та насправді не бомба найстрашніше, а те що люди мають зберігати у собі людяність і силу витримати з гідністю все що на них чекає далі. Лише вчоар я передивилася перші 11 серій, отак зразу без перерв передивилася їх усі, це надсвичайно сильний і повчальний серіал , про те що є найважливішим у житті. Дуже рекомендую !!!!)

2 .Елай Стоун( Почала дивитися тиждень тому, В головній ролі Джоні Лі Міллер , він чудовий комедійний актор , вже з перших хвилин я сміялася . Кожна серія це окрема історія із практики молодого дивакуватого адвоката , якомі поставили діагноз аневризма мозку, але чи насправді то біда?А може Господь дає йому зрозуміти що життя варто змінити Після цього Елай з егоїстичного заж
ерливого адвоката перетворюється на рятівника знедолених .Це дуже класний комедійно -драматичний серіал, дуже світлий, і такий аби відпочити . )



3. 4400 Починаючи з 40 х років у всьому світі пропадали люди, і ось якось вони всі разом з'явилися, ні на рік не постарівши, начебто все добре, але лише ,з їх зникнення життя дуже змінилося. Зниклі намагаються знайти своє місце в цьому вже новому житті, але все не так просто, вони не просто повернулися, тепер в кожного з них є дар, хтось бачить майбутнє, а хтось вбиває вбиває силою
думки. На даний момент я подивилася перший сезон, все дуже цікаво

8 коментарів:

Yuole сказав...

З переліченого бачила тільки "Ілая Стоуна". Сподобалось. Шкода, що після 2 сезонів серіал закрили.

Чорнильне серце сказав...

Я тільки перший додивляюся , серіал дуже сподобався, і Джонні там просто класний.

Yuole сказав...

До речі, вчора почала 7 сезон "Spooks" - заради Річарда Армітеджа =) Так він вже в 1 серії відсмалив - казав ламаною російською: "Кто будет покупать Чернобыльские грибы?" А взагалі захопливий серіал. Я про нього писала в пості до Дня народження Армітеджа. =)

Чорнильне серце сказав...

О про ті гриби я чула! Я починала дивитися той серіал з початку, але потім якось закрутилася і перестала , а ти звідки качаєш 7 сезон? я теж заради нього подивилася б , спочатку там теж красунчик МакФедьєн є ,але з Річардом його не зрівняти . Там вже показували сцену де він в тату весь? Класний кадр!

Yuole сказав...

Я бачила всі сезони з МакФейденом (3 чи 4 - вже не пам'ятаю). Потім є 2 сезони з Рупертом Пенрі-Джонсом (капітаном Уентвортом з останнього "Persuasion").
Сцена з тату вже в 1 серії =)
А взяти його можна звідси: http://www.torrenthound.com/hash/f81736740131990b4a3a2d97a0f817d8b3093e7f/torrent-info/Spooks%2C-Season-7-3839150 або http://www.monova.org/details/2084763/SPOOKS%2C%20SEASON%207%09.html

Paula сказав...

I only know 4400. I watched the 1st season a time ago and I liked it.

Чорнильне серце сказав...

Paula you must also watch Eli Stone it's such great show ! :)

Анонім сказав...

спасибі за цікавий блог