субота, 24 жовтня 2009 р.

Таємниця Мунакри





Останнім часом я дуже захопилася дитячим фентезі, пам"ятаєте я розповідала про "Чорнильне сердце" ? Ось з цієї книги все і почалося, до речі, я таки знайшла продовження "чорнильної трилогії" на англійській , прочитала за кілька днів , друга книга просто супер, а от третя дещо розчарувала затягнутим сюжетом, але загалом просто чудова історія. Так от після такого фентезі захотілося ще , і вже згодом я знайшла книгу "Маленький білий коник у срібному промінні місяця " Елизабет Гоудж , не знаю чи виходила книга друком українською. Історія така : Коли батько 13-літньої Марії вмирає, залишивши її бездомною сиротою, їй доводиться залишити Лондон і переїхати до сера Бенджаміна, ексцентричного дядечка, про якого вона ніколи раніше не чула, в його загадковий маєток «Місячна Долина». Марія виявляється в світі, розділеному древньою ворожнечею з темним родом де Нуар. Вона — остання Місячна Принцеса — повинна здолати родинну гордість і розкрити таємниці минулого до того, як Місяць зійде п"ятитисячний раз і Місячну долину поглине море.Звучить казково, але насправді книга дуже глибока . У 2008 книга була екранізована під назвою "Таємниця Мунакри" , надзвичайно красивий фільм, стилізація і костюми чудові. Таке враження ніби переносишся в казку , особливо мені більш за все сподобався сам маєток "Місячна Долина" , це розкішний замок ,на березі моря, там великі зали , вони пустуть, але все одно в них є затишок , я не можу вдало описати, але візуально то неперевершене видовище. Здається ніби будинок , як і сам гоподар , чекають на когось, хто давно пішов . Це чудова казка яка дарує трохи чарів . Книга одна з моїх улюблених тепер, і фільм теж .
Про фентезі і казки в мене ще є що розповісти так що до зустрічі.

Немає коментарів: