середа, 7 липня 2010 р.

Класика Діснею заговорила українською



Ми з тобою стрілися уві сні,
Не забути очі твої вони такі чарівні....
(мугикаю цілий день)
Сподіваюся, ви як і я є великими прихильниками діснеєвської мільтиплікачії? Якщо так , то напевно вже не пропустили минулої суботи прем"єру Сплячої красуні в українському дубляжі на одному з телеканлів. Маю сказти .що я прогавила її, але дякуючи умілим рукам відвідувачів трекеру Гуртом змогла завантажити цю красиву казку. Я не можу вам передати те неймовірне відчуття захоплення, від того ,що я дивлюсь улюблений мультик рідною, співачою мовою, та ще й в такому майстерно виконаному переклді і повному дубляжі.Насолода від перекладу стала вдвічі більшою. Я щаслива ,що наші, нарешті, навчилися гарно дублювати фільми і мультики , я тепер намагаюся качати лише в українському дубляжі.

Завантажила чудовий вальс , тепер ви можете ним насолодитися також.





Наразі у мене вже є :
Сутінки.Молодий місяць (неймовірно красивий дубляж, і точно зроблений переклад з оригіналу) чекаю на Затемнення з неперпинням.
Лови Хвилю,
Спляча красуня,
вантажу Хроніки Спайдервіка

Немає коментарів: