четвер, 29 липня 2010 р.

Книги українською . Де купити?


Де купити?

Напевно ви можливо як і я любите купувати через мережу інтернет . Щоправда якщо ви живете в великому місті то там крамничок багато, але як щодо тих хто як і я живе в маленьких містечках /селах, де крамниць взагалі немає, а що вже говорити про книгарні , з гарними популярними книгами. Вихід один купувати по інтернету. Але тут також є свої недоліки, пересилка поштою , або ж доставка , то додаткові гроші. Я вийшла з положення таким чином ,що шукала магазини з великим вибором , але по можливості з низчими цінами за пересилку. І от що я знайшла :


Невеличка ,але доволі гарна крамничка "Азбука "
Наразі там сьогодні з явилася нова книга С. Маєр "Друге життя Брі Таннер", а також "Голодні Ігра"Сюзанни Коллінз (російською і українською мовами) . Щодо класики вибір теж багатий на авторів .

Ось детальніше:
Українська література (395)
Російська література (300)
Зарубіжна література (619)
Детективи. Боєвики. Трилери (1247)
Фантастика. Містика. Фентезі. Жахи (364)
Історичний роман (86)
Мемуари. Біографії (145)
Подарункові видання (4)
Любовний роман (304)

Доставка поштою всього 16 грв. (це найдешевше!)

Наступна крамничка це "Лавка Бабуїн" - це великий магазин не лише з книжками , але й з фільмами , нотами, органайзерами... і безліччю іншого. В них є чудовий розділ з книгми українською мовою, і всі новинки видавництви потрапляють до них , але тут є "мінус " пересилка обійдеться в лишніх 30 гривень .

Ну ось сподіваюся я змогла вам допомогти трощки дорогі українські книгомани з маленьких містечок і сіл .

Немає коментарів: