четвер, 20 січня 2011 р.

Дж.К.Роулінг, Гаррі Поттер 1-7



Я у свій час так і не дочитала серії про Гаррі Поттера , дві останні книги так і залишилися таємницею. Не дивилася я також і екранізацій, тому чим все там діло закінчилося не знаю.
Вирішила я це виправити , до того ж тепер є всі книги , і майже всі фільми , отож вирішила чергувати прочитала книгу- переглянула фільм. Якщо ви як і я відстали від життя, бо ж просто не маєте усіх книгу (у мене наприклад лише 2 і 5) то не журіться , книги можна завантажити тут:


Також ,приємна новина для шанувальників Джоан
Роулінг, вона стала лауреатом данської літературної премії імені Ганса Христіана Андер-
сена.
Чек на півмільйона крон (93 тисячі доларів) вручений письменниці на батьківщині
данського літератора – в місті Оденсі (острів Фюн в центральній Данії).
За словами засновників, премії може бути удостоєний літератор, якого можна порів-
няти з Андерсеном.

(Нагадаю, володарем премії Андерсена з українських авторів є Всеволод Нестайко, за його Тореадорів з Васюківки)

Немає коментарів: