вівторок, 4 січня 2011 р.

Кемі Гарсія, Маргарет Стол "Прекрасні створіння"


pic

У Гатліні не буває сюрпризів.
Ми жили в самому центрі шляху в нікуди.
Принаймні, я так думав.
Як виявилося, я помилявся.
Було прокляття.
Була дівчина.
І ще ... була могила

Після того як у книгарнях з"явилася Сутінкова Сага почалася ера вампіризму в книжковому світі ,книг що майже, або частково копіювала б Сагу заполонили мережу у крамниці, тому коли у всьому цьому знаходиш щось оригінальне і відмінне одразу ж зацікавлюєшся. Я чула про книгу "Прекрасні створіння" ще минулого року, але по причинам наведеним вище не хотіла її читати, та ось вчора я натрапила на неї знову, і як то кажуть " затягла" мене історія.
Тут немає вампрпірів зате є маги, а ще є старе південне містечко, ще оповите духом старої вікторіанської епохи ,разом зі старовинними будинками, садами і вулицями, саме по собі містечко мені дуже подобається. Головний герой-Ітан Вейд він живе у старому будинку своїх предків "де жили мільйон Вейдів до мене"-так він говорить.
Ітан ненавидить це містечко і цей будинок, тому що тут ніби час зупинився ще у вікторіанську епоху і нічого з тих пір не змінюється.Єдине що робить його життя не такий як у всіх так це сон. Після смерті матері Ітонавін щоночі бачить один і той самий сон - він падає, кудись вниз, і знає що поруч падає дівчина вона кличе його, просить допомогти, він хапає її за руку, намагається втримати, але її пальці вислизають з його руки і вона провалюється в темряву ...на цьому він прокидається.
Згодом у містечку з"являється новенька дівчина,всі її цураються бо вона виявилася племінницею місцевого відлюдника Ревенвуда,він живе у великому старезному вікторіанському будинку, найкрасивішому і найтаємничішому з усіх . Наближатися до цього будинку, а тим більше до старого Ревенвуда всі бояться, і його племінницю Лену спіткала та ж доля ..
Ітан і Лена скоро зрозуміли ,що їх поєднує не лише симпатія а й таємниці минулого їхніх родин.
Події книги вдало переплітають наш час і 18 століття

Немає коментарів: