пʼятниця, 9 вересня 2011 р.

Джейн Ейр 2011: Враження після перегляду



Фільм мені сподобався, звичайно,чекати , що о 2 годині укладуть всю книгу безглуздо, але головне не додали нічого зайвого, як наприклад в серіалі 2006 років. Джейн і Рочестер для мене ідеально показані, звичайно в тих рамках, які були. Викинули багато: школу, і про міс Варанс і навіть Бланш так лише завіса, але саму Джейн залишили, і Торнфілд .
 Взагалі в анотації до фільму говорили, що це  класика для молодого покоління, так воно і є, автори залишили лише любовний роман . Мені дуже сподобалися і Мія і Майкл, а яка сцена прощання! (жодного валяння на ліжку ) автори хоч і вкоротили  книгу, але йшли по сюжету. Мія була щиріою і чистою, так само як і Рочестер . Правда, та сцена коли Рочестер приходить до неї в засніжений будиночок була для мене сюрпризом, добре, що це була хоч і приємна, але все таки фантазія героїні . 

І кінець був ніжним і романтичним (без валяння на траві в пристрасному поцілунку). Фільм залишив приємне враження,від гри  акторів, легкості і атмосфери. Звичайно, як фан  книги я можу розгромити його, але не хочу, цей фільм набагато приємніший ніж фільми до нього і серіал 2006 років, звичайно з серіалом 1982 він не порівняється, але Майкл Фасбіндер таки зумів переграти Т. Далтона, показавши Рочестера реальнішим і сучаснішим, Далтон -геній, але він часом театральний надмірно, Майкл же був в міру. І вони з Мією чудово поєднуються на екрані. 2 години пролетіли для мене як мить, і мені хочеться переглянути цей фільм ще раз, а це означає він вдався.
Хто ще не дивився не зволікайте .

Моя улюблена вирізана сцена

5 коментарів:

Yuliya.Lelyakh сказав...

О! Знаю, що буду сьогодні ввечері дивитися, а то зовсім забула про нову екранізацію.

Чорнильне серце сказав...

Буде дуже цікаво дізнатися твої враження від фільму :)

Yuliya.Lelyakh сказав...

Вчора подивилась. Загалом - непогано. Актори в цій версії найкраще співпадають з моїм власним уявленням про Джейн і Рочестера. Основне зауваження - тим, хто не читав книгу буде незрозуміло, як Джейн покохала Рочестера (тут глядачів по суті ставлять перед фактом). Взагалі, хотілося б бачити більше еволюції почуттів. І більш розгорнутий кінець.
Але сцена з'ясування стосунків після весілля, що не відбулось, найкраща з тих, що я бачила. :)

Чорнильне серце сказав...

Вона теж моя улюблена! І ще є одна сцена , але її вирізали з фільму, коли Джейн тікає, а Рочестер молить її залишитися ,стоячи за дверима її кімнати , я зараз додам її сюди щоб ти подивилася.

Yuliya.Lelyakh сказав...

Наскільки я розумію, видалених сцен ще чимало. Шкода, що ними довелося пожертвувати, щоб вкласти фільм у 2 години.