неділя, 16 жовтня 2011 р.

Прочитане : Ніл Шустерман - Країна загублених душ (Міжсвіт)

До мене ця книга потрапила зовсім випадково, одна моя знайома rosekinn, яка робить чудові переклади, якраз закінчила перекладати цю книгу, і я, швидше від бажання ще раз насолодитися її роботою взялася читати "Міжсвіт" (як вона його назвала). Я знала що у неї відмінний смак, тому чекала приємною книги, але те,  що вона мене так поглине було несподіванкою. Історія починається досить звичайно, коли так можна сказати, а саме зі смерті ... Аллі і Нік вмирають в автомобільній катастрофі, Аллі відразу затягло в довгий ,темний тунель, в кінці якого вже світився яскравий світло, але по дорозі вона зіткнулася з Ніком, і вони вилетіли кудись вбік, пробивши стінки тунелю, і так вони опинилися у Міжсвіті. Світі, де Привиди опиняються, коли не змогли досягти яскравого світла в кінці тунелю. Цей світ зовсім поряд ось тільки він невидимий для інших.

 Автор книги стверджує, що місця, які багато значили для людей нікуди не зникають, навіть якщо їх змітають з лиця землі, так в Міжсвіті досі стоїть Олександріївська бібліотека, що зберігає мільйони папірусів, і Вежі-близнюки досі стоять, але невидимі для живих. Улюблені і важливі для людей речі теж можуть переходити до міжсвіту так сподіваюся, що мої старі іграшки теж там).

Ця книга наповнена глибоким змістом і цікавою філософією, написана настільки легким і захоплюючим стилем, що цікава будь-кому, вона дає надію. Там багато легкого, м'якого гумору, що робить її приємною і не важкої, хоч і тема обрана не з веселих.
Я так хочу вірити в  Міжсвіт   , хочу вірити, що кохані люди не йдуть далеко, що вони поруч, але просто ми не можемо їх бачити.


Нещодавно книга вийшла в російському перекладі
Страна затерянных душ, та на разі я не можу знайти її в укр. інет-магазинах ((

Немає коментарів: