понеділок, 17 жовтня 2011 р.

Прочитане : Алан А Мілн "Таємниця Червоного Будинку"

Детективних жанр не є моїм улюбленим, читаю я детективи вкрай рідко, якщо їх автор не Агата Крісті, але для Алана А. Мілна я зробила виняток. Мені дуже цікавий цей автор, і я вирішила більше дізнатися про нього, читаючи його книги в різних жанрах.
Алан А. Мілн я відношу до тих унікальних письменників , які талановито можуть писати в будь-якому жанрі чи це дитячі казки, проза чи детектив.
Таємниця Червоного будинку яскравий тому приклад. Підкупив автор тим, що відразу дав зрозуміти, що не буде ніяких амурів, адже вони тільки заважають, істинно золоті слова сказані автором у Вступі (далі подаю уривок російською):







О великом вопросе Любви мнения могут разделяться, но я ее не терплю. Читатель изнемогает от нетерпения узнать, была ли белая субстанция на тартинке мышьяком или пудрой, и его нельзя держать в неизвестности, пока Роланд сжимает руку Анджелы «на мгновение дольше, чем дозволяет требование общества». За это мгновение, потраченное надлежащим образом, могло бы произойти многое: следы отпечатались или были бы обнаружены, сигаретные окурки подобраны и положены в конверт. Бога ради, предоставьте Роланду целую книгу сжимать все, что ему нравится, но в детективе он должен заниматься исключительно делом

І так, заспокоївшись словами автора, я з перших сторінок потрапила в справжнє англійське село в цей гарний Червоний будинок, куди вже були запрошені дуже колоритні гості, і хоча вони не довго затрималися в історії, автору вдалося розкрити характери, так, ніби читач не вперше зустрічається з ними, немов і він належить до кола друзів господаря. А далі, в класичний рамках жанру, в кабінеті знаходять труп, з'являється молодий, дотепний гість (друг одного з гостей), який починає гру в Шерлока Холмса, і, знайшовши собі жвавого, люблячого пригоди Ватсона, він починає розслідування. Сімейні таємниці, таємний хід у бібліотеці, нічні спостереження з кущів і тд. Все це я переживала  разом із жвавими «Шерлоком і Ватсоном», мені навіть шкода, що Мілн не написав цілої серії романів про них, бо Таємниця Червоного будинку просто відмінний детектив у класичному англійському стилі.
Всім рекомендую любителям і не любителям детективів.

Немає коментарів: