вівторок, 16 квітня 2013 р.

Дорами українською !

Ось уже кілька місяців як я відкрила для себе світ дорам . Ніколи не думала ,що  вони можуть мене так сильно захопити , але я зараз крім них майже нічого іншого не дивлюся.
Якщо ви ще не дивилися жодної дорами , пропоную почати з дорами "Почуй моє серце", вона якраз почала виходити з українськими субтитрами  (до яких я доклала своїх зусиль) .

Треба також відзначити прекрасну групу U&A , завдяки зусиллям якої ви можете насолоджуватися дорамами рідною мовою.


Почуй моє серце / Listen 2 My Heart / Can You Hear My Heart / Услышь мое сердце (2011; Південна Корея) (6/30)Сюжет: Коли Ча Дон Джу і Пон Урі зустрілися вперше, вони були ще зовсім маленькими дітьми. Тоді у дівчинки ще не було справжнього імені, проте з першого погляду між ними народилося щось добре, тепле і особливе. Після цього була розлука на довгі 16 років. Коли вони знову зустрінуться, дівчина назве йому своє ім'я, але він вже його не почує... Бо ще у дитинстві втратив слух. Безмежно романтична історія кохання, яке долає все, історія зради і прощення.
Дивитися онлайн!!



Мій сусід-красунчик / Flower Boy Next Door (16/16) (2013р.) [HDTVRip] [720р]Сюжет: Ця романтична комедійна дорама про дівчину Ко Дон Мі, яка живе у своєму власному світі з чотирьох стін. Кожен ранок починався для неї із спостереження за сусідом напроти, якого вона вважала своїм першим коханням. Та одного разу до нього приїжджає молодший брат Енріке, який, замітивши дії дівчини, не зміг змовчати. Але, сам того не розуміючи, він прив'язується до самотньої Рапунцель сучасності. Будь-якими силами він намагається відкрити їй світ, проте, в історії з'являється ще один "принц"... Сусід за стінкою, який вже 3 роки лілеїть цю дівчину і не може просто так відпустити. Чи матиме ця історія щасливу кінцівку? Чи покине Дон Мі свою "фортецю"? Та чи знайде справжнє щастя?
Дивитися онлайн!!!



Міський мисливець / Siti Hyunteo / City Hunter (Корея;2011) (2/20)Сюжет: Що таке життя для тебе у 20? Ким ти є?У досить дорослому віці Лі Юн Сон дізнається, що його батька і ще 20 солдатів було вбито лише через вказівку верхівки суспільства. З дитинства він пройшов повну підготовку з бойових мистецтв і у володінні зброєю. І після розкриття правди він повертається на батьківщину, щоб дізнатися все і захистити честь і пам'ять убитих. Та чи вдасться це йому? І чи саме помсти прагне його серце?
Дивитися онлайн!!!


Немає коментарів: