четвер, 18 квітня 2013 р.

Музика : Саундтреки до дорам



Сьогодні мова піде про музику, а саме музику в корейських дорамах.
Вже за звичку стало красивий музичний супровід у серіалах, але такої краси як у корейців я не зустричала ніде. Особливо варто відзначити інструментальні композиції вони КАЗКОВІ!! слухала би їх вічно. Але і з піснями теж все чудово, до саундтреків дуже особлива увага, бо одразу після виходу дорам ті пісні стають стравжніми хітами , а часто це роботи вже відомих зірок к.поп культури . Моя подруга мене попереджала, що наступним кроком після того, як я почала дивитися дорами , я стану фаном їхньої музики , вона була права .
Не буду більше багато говорити , просто дам вам послухати .
Ось саундтреки до таких дорам : " Рукопис роду Гу" (2013), "Королева амбіцій" (2013), " Бісівські гроші" (2013)



















Немає коментарів: