пʼятниця, 3 травня 2013 р.

Прочитане: Міла Рудик і Таємниця шостого адепта

Нарешті це сталося, я повернулася в Троллінбург, до школи магів Думгрот, до улюблених героїв. Зараз, я не пригадаю, чого я конкретно хотіла від цієї книги, але точно знаю, що всі мої очікування вона виправдала, повністю! Це другий рік Старшого дума, і як же приємно бачити Мілу вже не такою пригніченою і розбитою. Час, поступово стер з її спогадів біль від втрати, і заживемо рани в серце, початок відкривати його для нових почуттів (у мене є всі підстави на це сподіватися!). Я думала, що «Магічний синод» неможливо переплюнути за напруженням пристрастей, за адреналіном, але Таємниця шостого адепта з легкістю це зробила. Це було моторошно, емоційно, жваво і хвилююче. Мені не хотілося закривати книгу, мені хотілося влізти в неї. Алека знову шокує новими поворотами, та елементами, і мабуть, в цій частині вся жах відбувається в цьому, нашому, чи не магічному світі, що робить ці речі ще страшніше, і за те, що я з такою увагою і страхом читала, мої «браво »автору!

avp9HpKW.jpg
Замок в скелі. Місце, де "народився" Лукой Ворант.



Мене немов почули, і в цій частині мій улюбленець Ніл знову сяяв, і не просто сяяв, а саме його відносини з Мілою нарешті рушили з мертвої точки УРАААА. Як же це цікаво спостерігати за ними, це краще за солодку романтики на світі. І як же я сподіваюся, що це буде мати продовження, це ПОВИННО! мати продовження. І ще спасибі велике автору, що не було воскресіння мерців, на яке так сподівалися деякі шанувальники, вибачте мене фани Гаріка, але нехай історія йде вперед, до щасливого кінця, і без всяких померлих героїв. У цій частині також відкриваються таємниці негативних персонажів, і мені було неймовірно цікаво дізнатися про найпершому з роду Ворантов-Лукое. Його історія вражає, його і боїшся і шкодуєш, саме таких лиходіїв я найбільше люблю. Зло, ніколи не народжується само по собі, на все є своя причина. Не дарма кажуть: Зло породжує, тільки зло. Єдиний мінус у книзі це те, що вона дуже швидко закінчилася, всього чотириста з гаком стор а хотілося більше. ЖДУ 7 КНИГУ! СПАСИБО АЛЕКА!

Немає коментарів: