четвер, 23 травня 2013 р.

Kpop/KRock : Lee Min Ho. Every Single Day

Привіт , сьогодні знову трохи музики . І знову корейської, бо я останнім часом лише її і слухаю, і чим більше знайомлюся з їхньою музикою, тим більше вона мені подобається . Особливо мова, до якої я вже почала звикати  і ,  яка вибається мені дуже гарною,хоча й не звичною для українського вуха.



Рок-гурт я відкрила для себе вчора, про нього мені розповіла одна австралійка, який тісний світ, правда? Все почалося з трейлера нової дорами , мене так захопила музика там , що я шукала поки не знайшла ,хто то співає. Нажаль тої пісні з відео я так і не дістала, вона напевно нова , але слухала інші їхні роботи, і я вже захоплена ними, якщо ви любите мелодійний рок ,з  елементами драйву , тоді гурт Every Single Day саме для вас!
Додаю, власне саме той трейлер, пісня з якого, мені так сподобалася .



А також, ще одну пісню з їхнього останього альбому  "Vol.5 Moment"




Далі, про кого хочу розповісти це Лі Мін Хо - корейський актор і співак. Він, перш за все відомий своїми акторськими роботами в різних дормах, найвідоміша з яких "Міський мисливець" (2011). Отже ,днями Мін Хо випустив свій перший студійний альбом ‘My Everything – 2013 ’, доволі симпатичний, як зовні так і музично. Я б описала стиль як мелодійно-рокові балади але одна пісенька особливо припала мені до душі.



Англомовний текст пісні :








Indeed a sunny day
The path we walked together while holding hands
I think of you with my empty hand
I sometimes put it in my pocket
Indeed a windy day
The wind that blows your scent
I miss it and sharpens the end of my nose
I even sometimes cough
Will I forget you tomorrow?
Will I be able to erase you?
Wherever I go
The hidden pieces of you
Stab and hurt me
In order for my heart to forget you
Is it too early?
Will you miss me as well?
Where my eyes attract
Where my feet stay
You always came first
Like a waiting memory
Only brings me to tears
Will I forget you tomorrow?
Will I be able to erase you?
Wherever I go
The hidden pieces of you
Stab and hurt me
In order for my heart to forget you
Is it too early?
Will you miss me as well?
When will I forget you?
Will I be happy after forgetting you?
If you let me go, the one who was always with you
Will I be fine then?
Why only my love, why only my regrets
Tend to be slow?
Will I really be able to forget?
Forget you, forget you
Translated By: Solly @ Lee Min Ho’s World (www.leeminhoworld.com)




Немає коментарів: