субота, 15 листопада 2008 р.

Вільям Вілкі Коллінз і його розкішні детективи

Я сама не дуже люблю детективи, вірніше я не часто знаходжу ті, які б мені сподобалися.
Категорично не читаю нових, тому що там окрім, крові і жорстокості нічого не немає, та притому ще і нецензурної лексики скільки завгодно. Виключення можу зробити для польської письменниці Йоанни Хмелевськой, та й то не всі її твори мені подобаються.
Ось детективи,які мені по справжньому подобаються так це Агати Крісті і відкритою для мене недавно Дафни дю Мюрье, там є стиль, характери яскраві і колоритні, пригоди і інтрига, але головне мова оповідання, така красива... така англійський, на додачу прекрасно описані природа і характери, ось цими детективами я захоплююся.
І ось зовсім недавно я відкрила для себе що одного ... Вілкі Коллінз. Я звичайнож знала про нього ,як про кращого друга Ч. Діккеса.

Правду кажучи,дізнавшись що Коллінз писав детективні романи, я віднеслася до нього прохолодно,так як ними не захоплююся, але потім я дізналася про Місячний камінь, екранізацію якого я з великим задоволенням подивилася, і захотілося прочитати його книги. Відразу сказати з ЛК так і не вийшло книги я не знайшла, та зате знайшла інший роман "Жінка в білому" і почала читати, вже прочитавши більше 50 сторінок я скачала екранізацію ВВС, і не утрималася, подивилася.
Я не відриваючись переглянула фільм, звичайно що книга набагато глибше відкриває нам історію, і характери героїв ніж фільм, але він мене вразив.
Що ж стосується самого роману, то стиль яким він написаний, а також розвиток подій ,повільний, і несподіваний , просто не дає змоги відірватися від читання. Я не буду передавати тут зміст роману , скажу лише вам варто його прочитати!

Немає коментарів: