неділя, 23 листопада 2008 р.

The Woman in White BBC (1997)


Не можу також обійти увагою і екранізацію Жінки в білому від ВВС, і хоча сама історія доволі сильно змінена відірватися від перегляду просто неможливо.

Розповідати сюжет я не буду, ті з вас котрі , можливо вже читали книгу, уявляють у загальних рисах, про що фільм ну а хто не читав, скажу коротко:

Коли Меріон і її зведена сестра Лаура познайомилися зі своїм новим вчителем малювання, він розповів їм про зустріч з таємничою жінкою, схожою на примару і одягненою у все біле.

Дізнавшись, що незнайомка в білому якось пов'язана з таємницями їх сім'ї, сестри вирішують, що лише розгадавши цю загадкову похмуру історію, вони зможуть вибратися з павутини обману, що оповіює їх.
Більше мені б хотілося розповісти про те, як на мене подіяв фільм. Почну з того що актори всі були просто чарівні, не дивлячись на те що сюжет був досить мабуть перероблений, і щось додано, а щось викинуто, та зате характери головних героїв були передані добре . Постановка досить вільна в плані історії, але не можу сказати що не чітко або не впізнанно показані Меріон або Лора.
Треба сказати цього разу ВВС здивувало тим що може показати справжній костюмований триллер, так погрішності у викладі є чималі, та зате від перегляду неможливо відірватися всі 2 години.
Хочеться зупиниться на акторах, я вперше, здається, повністю оцінила талант Тари Фітджеральд, до цього я бачила її в двох фільмах, і вона мене не вразила ні в одному до цього.
Що ж стосується Джастін Уодделл, то тут все просто вона на висоті як завжди, правда у неї знову роль слабкої дівчини як в Дружинах і Доньках, все-таки їй більше підходить характерні ролі на зразок Естелли у Великих Надіях, ось там вона сяє.
А в іншому я раджу подивитися фільм Жінка в білому як цікавий , динамічний детектив

Немає коментарів: