пʼятниця, 19 червня 2009 р.

Втекли з в"язниці , допоможіть привидам!


Привіт!
Нарешті я зібралася з думками і вирішила тут написати про досить насичені останні дні , розказати є про що ,тому буду по порядку . Розпочну з фільмів , тут все було насичено , отже я закінчила дивитися Втечу з в"язниці, попри всі мої побоювання всі 4 сезони я подивилася на одному подиху , і можу сказати ,шщо більш захоплюючого видовища мені бачити не доводилося. Сценаристам варто поаплодувати ,адже тримати напругу до кінця всього дійства то не просто , незнаю можливо зі мною не погодяться , але все ж таки для дівчини ,то дуже видовищне кіно . Я впевнена що за пів -року -рік , я неодмінно перегляну його знову .
Зараз треба зізнатися ,що у Втечі мене привабив не лише сюжет,але й актори, власне один актор а саме Вентворт Міллер , думаю дівчата мене зрозуміють, він з тих акторів ,що приваблюють візуально ,і одразу ж, але тут ще одне він классно грає драматичні моменти , коли на екрані потрібні сльози у Ветворто це виходить природно не наіграно, та водночас дуже зворушливо , справді в кінці серіалу Втеча я мало сама не розплакалася. Отже,коли я додивлялася Втечу, то вирішила пошукати ще щось з Венвортом , і знайшла дуже гарні фільми .
Перш за все потрібно згадати про Динотопію, це така фентезі -казка , про двох братів ,які після авіакатастрофи потрапляють на острів, де в абсолютній гармонії живуть люди і динозаври . Спецефекти вражаючі, і історія сама дуже захоплююча .
Але більш за все мене вразив інший серіал під назвою Ghost Whisperer, спочаткі я подивилася лише пілотну серію ,адже саме там грає Міллер, але подивившись початок я просто вже не могла відірватися від перегляду. Цей серіал розповідає про дівчину Мелінду в якої є вроджений дар, вона бачить людей які померли ,але ще не перейшли у потойбіччя, тобто привидів . Насправді хоча звучить моторошно, сам серіал ніскільки не важкий і моторошний, а дуже зворушливий.
Наприклад, в пілотній серіі розповідалося про солдата (Міллер) який вважався зниклим на війні, він все прагне повернутися додому ,адже його дружина чекає дитину, він бачив її але не може сказати що він тут, бідний солдат не знає що це не його дружина,а вже дружина його сина чекає дитину , прошло вже 32 роки як він пропав, його дружина померла, але кожного вечора розповідала їхньоу синові про батька , і той зберігає всі його нагороди . Так от за допомогою тієї дівчини батько і син змогли попрощатися... Або історія про хлопчика який трагічно загинув, але до сі не знає що він помер , і все чекає на маму, на тому самому місті , а вона все не приходить ...
Неймовірно зворушливий фільм, кожна історія, це маленький гімн любові ,до життя людей , і світу навколо.

Ось такі от фільми , дивіться якісне кіно!

12 коментарів:

Святослав Денисенко сказав...

дякую за рекомендацію. я якось проігнорував Whisperer тепер скачаю та подивлюсь. все одно влітку всі серіали відпочивають треба старе переглядати. якраз всі три сезони є на новафільмі

Yuole сказав...

А в мене от зараз сесія, і серіали дивитись ніколи. Правда, переглянула днями два фільми з Хью Лорі та Стівеном Фраєм. =)
До того ж, я вже маю "Дживза і Вустера" - аудіокнижки англійською і серіал! Як тільки почнуться канікули - буду слухати і дивитись!

Чорнильне серце сказав...

Дживс і Вустер -це мега супер клас! в мене є перший сезон обожнюю їх !Я не пам"ятаю щоб стільки веселилася.

Святослав. Сподіваюся серіал вам сподобається , я довго вибирала що ж дивитися, треба сказати закордоном цього літа непогані прем"єри також, але я зупинилася на цьому фільмі і в ньов не три а вже 4 сезони .
А в основному також чекаю осені, а там і Хауз скоро ...

Святослав Денисенко сказав...

ну у мене на осінь №1 це "супернатурал" та "декстер"! а прем'єр таки на осінь багато. але і фіналів було багато цього року скінчились "зоряні ворота", "батлстар галактіка", "прізон брейк"... а цей рік порадував "лай ту мі" та "касл". на мою думку "лай ту мі" буде набагато цікавіше за "хауза". дивилися?

Чорнильне серце сказав...

О ні не дивилася Касл правда вже знайшла , сюжет доволі цікавий , але як на мене передбачуваний , а от Лай ту мі ,ще не шукала ,пошукаю дякую!
А з перечислених бачила лише Супернатуралів , дивилася їх після ХФайлів .

Yuole сказав...

Я дивилась "Lie to Me" - дуже сподобалось. Крім задоволення від перегляду, можна і новому навчитися. =)

Ще цього року відриттям для мене став "The Big Bang Theory" - нічого дотепнішого ще не бачила! =)

Святослав Денисенко сказав...

http://novafilm.tv/details.php?id=7945

http://www.imdb.com/title/tt1235099/

вартий уваги

Чорнильне серце сказав...

Клас вже знайшла Lie to Me ,обов"язково подивлюся дуже дякую за підказку " там ще й Тім Ротт знімається він супер !

Yuole сказав...

Так, я теж Тіма Рота люблю (з того часу, як подивилась "Legend of 1900")=)

Чорнильне серце сказав...

А я його люблю після Легенди про піаніста =)

Yuole сказав...

Так "Legend of 1900" і є "Легенда про піаніста" =)

Чорнильне серце сказав...

До мене дійшло що це одне і те саме кіноколи я вже відіслала повідомлення.