субота, 27 червня 2009 р.

Україна попри все таки має таланти! UPDATE!!!



Вчора, до пізнього вечора я дивилася гала -концерт шоу "Україна має талант". Сам конкурс я не дивилася ,але цей концерт не хотілося пропустити, адже у фіналі обіцяли виступ "останнього романтика Європи" Саші Рибака .
Спочатку треба сказати, що конкурсанти мене порадували , особливо дівчина, яка малює пісочні картини , вважаю заслужена перемога , а от щодо організації цього конкурсу в мене неприємні враження , і здається після вчорашнього не тільки в мене .
Все почалося з того ,що Рибак вийшовши на сцену , почав співати, було видно як він і балет викладаються, незважаючи на просто нестерпну спеку, я бачила які мокрі сиділи глядачі, то що можна сказати про виконавців , яких до того ж освічували софітами . Попри те Рибак і балет викладалися на повну, він дуже цікаво поставив номер , заспівавши першу пісню, він привітався представився , і представив свій балет , а потім сказав как щиро що в нього крім знаменитої Казки є ще пісні , та почав співати наступну , а потім сталося щось неймовірне зразуж на другій пісні йому ввімкнула фонограмму! то був шок . Саша розгубився ,і сам не зрозумів що сталося , я сиділа перед телевізором і повірити не могла, наші як завжди без ляпів не можуть . Добило в кінці, коли ведуча запитала Сашу як йому конкурс , він їй так прямо сміючись своєю сліпучою усмішкою, і видав"та я насправді незрозумів то я співав чи фонограмма" там весь зал сміявся , сподіваюся СТБ Рибака надовго запам"ятає, він чодово вийшов з положення і показав їм їхній недолік .
Висновок : нашому телебаченню ще треба рости до таких шоу, та коли вже взялися, то робіть все грамотно, щоб не було соромно .

Додаю відео з виступами Саші , всі одноголосно кажуть одне Рибак Молодець !
Попри всю халтуру нашого телебачення він справді подарував яскравий фінал всьому цьому нудному концерту.






10 коментарів:

Yuole сказав...

Такі ляпи добре показують професіоналізм виконавця - от Рибак не розгубився і вийшов з ситуації. =)

Чорнильне серце сказав...

То все вірно, але тут не професіоналізмі річ , він актор і повинен виходити з будь -яких ситуацій, я злюся саме на канал , не досить того що концерт був нещадно затягнутий, я до пів першої сиділа аби лише почути живе виконання , а натомусть що я почула фанеру, яку можу слухати по дватцять разів на день . А еще якщо додати що в цілому концерт був абсолютна нудьга, за винятками декількох виступів , з перервами на 20 рекламу , і в кінці якийх дурень вліпив ту " фанеру ", то в неме просто немає слів . Шкодую лише ,що зараз на багатьох закордонних блогах присвящених Рибаку обговорюють тему того, для чого українське ТВ включило Рибаку фонограмму? . А це вкотре показує ,що нашому телебаченню ще повзти, до того європейського рівня передач, ще довго .

Yuole сказав...

Концерт не дивилась, але я тебе розумію. Соромно за наше ТБ.

Чорнильне серце сказав...

Я додала відео і ремарки Сашка , це справді було весело ! Він все перевів у жарт , і на то весело поглянути !

Yuole сказав...

Подивлюся вже за тиждень - зараз спішу на поїзд. =)

Paula сказав...

I didn't understand much what happened but HE'S SOOOOO CUTE!!!

Paula сказав...

What does he say after singing Fairytale?

Чорнильне серце сказав...

he said that wasn't understood by him sang or this was a phonogram, our TV channel included a phonogram to him on the second song, looked very not beautifully.

Paula сказав...

You mean he was doing a playback -singing over his own song- but he wasn't aware they were going to do that?

Чорнильне серце сказав...

Yes, you're right, it was unexpected for Alexandr and for an audience, and I was in fact so disappointed I waited a live sound :(