пʼятниця, 19 червня 2009 р.

Казкове літо with Michael Buble





Так про кіно поговорили топер перейдемо до музики , її цього літа багато і справді класної, і такої як я люблю .Отже говорячи про казкове літо я говорила в буквал
ьному значенні, адже мені нарешті пощастило завелодіти альбомом "Fairytales" by Alexander Rybak ,

я спеціально шукала саме німецьку версію, адже там на відміну від російської немає абсолютно непотрібного реміксу, вважаю що фолк і джаз реміксити просто гріх ! Щодо самого альбому , то він просто цукерочка , неймовірно світлий , якийсь вільний і добрий . Всі слова пісень дуже щирі , коли хочеться чогось яскравого в житті і по справзньомуу літнго, то цей альбом
саме те що потрібно , після
нього життя яскравіше , я зараз багато слухаю його коли буває сумно , а враховуючи дощ і похмурі дні , сумно буває часто .
Додаю також фото з книжечки в додатку до альбому , як ви зможете побачити оформлення нагадує далекі дитячі літні дні .


Йдемо далі до однієї з найпрекрасніших новин останніх днів . Деякий час назад, я розповідала про одного джазового виконавця, якого я відкрила для себе зовсім нещодавно, але зараз я маю сказати ,що володію усіма його альбомами , і дуже пишаюся цим , і от позавчора я змогла нарешті отримати новий його альбом під назвою під назвою : Michael Buble Meets Mаdison Square Garden (Live) Це не альбом це розкішний подарунок усім хто любить джаз!
У Майкла неперевершений голоз ,розкішний голос , він співає в жанрі Vocal Jazz ,і це просто вражає, це не передати словами то потрібно почути ....












7 коментарів:

Yuole сказав...

Вже послухала альбом Саші Рибака - досить хороший дебют! Але думаю, він може ще краще! =) А оформлення книжечки дуже симпатичне. =)

Майкла Бабла чула - дуже гарний голос! =) З цієї ж серії іноді слухаю Джоша Гробана (Josh Groban) та Маріо Франгуліса (Mario Frangoulis).

Чорнильне серце сказав...

Дебют справді гарний, але потрыбно зважити на те що вын молодий виконавець ,йому всього 23 , так що саме зараз розпочнеться його ріст , і наступний альбом буде сильнішим , я в цьому впевнена !=)

Щодо Майкла , я тепер просто не можу повірити що до недавньго часу не мала уявлення про нього, я виросла на старих голлівдських фільмах, а там джаз і длюз дуже часто звучить , тому така музика мені близька.

Yuole сказав...

Ой, я "обізвала" Майкла "Баблом", хоча насправді він "Бубле". =)

Чорнильне серце сказав...

Та нічого я думаю він не образиться =)

Paula сказав...

I wanted to open bigger those pictures in black and white but I couldn't, they look so nice as far as I could see, I like those kind of drawings.

Чорнильне серце сказав...

I couldn't open it too =( I don't know what is the problem =(

Paula сказав...

Sometimes it happens bc of an error while uploading the picture, sometimes hwen the picture is too big. If you have them on your PC try to upload one of them again and see if it works this time but make sure the size of the picture is not too big (in pixels or cm.), if it is so try to save it with a smaller size and then upload it again.