неділя, 16 травня 2010 р.

Весняна застуда .



Застудилася.... Не люблю тут писати про такі неприємні речі , але сьогодні так хочеться просто написати у нотатничок про якісь буденні речі з життя. Не люблю застуду, хоча в цьому є і приємні речі, про тебе піклуються , напувать чаєм з лимоном ,і гарячим молоком,до того ж є час трохи відійти від роботи -навчання, і просто відпочивати , спілкуючись з друзями на форумі. Вони в мене чудові, зразу кинулися підбадьорювати , і зацікавлювати речами які можна робити під час хвороби, я виділила для себе :

1. Перегляд мультиків
( якраз зараз завантажую Горбун з Нотр-Даму, це діснеєвська версія, і там все закінчується щасливо)
2. Перегляд новинок кіно, зараз лежать у мене Робін - Гуд , і Титани, не було часу їх переглянути. І старих французьких комедій , та фільмів з Жаном Маре , в стилі рицарства.
3. Читання
(Шекспір (сонети), Іван Франко )

4. Малювання.

Ось цими речами намагаюся заповнити дні бородьби з застудою. Я також люблю проглядати свою улюблени дитячу книжку "Феї" там такі прекрасні малюнки , тепер на дозвіллі пробую змалювувати їх.

2 коментарі:

Yuole сказав...

Бажаю якнайшвидшого одужання! =)

Чорнильне серце сказав...

Дякую золотко, поки що в рахунку:
Застуда - Я - 1:0
Але я не здаюсь!