пʼятниця, 7 травня 2010 р.

Book Recommendation: Джонатан Страуд " Трилогія Бартімеуса :Амулет Самарканду"


Ця історія сталася в Лондоні на початку третього тисячоліття. Ось тільки це зовсім не той Лондон, який ми знаємо. Хоч би тому, що чарівники там - вельми буденне явище. Так само як і демони - джинни, біси, афріти і багато інших.Чарівники закликають демонів і за допомогою заклинань змушують їх виконувати свої накази. Демонам це, зрозуміло, зовсім не подобається. Отже, коли юний учень чарівника викликав джинна на ім'я Бартімеус, джинн хотів лише одного: швидше виконати примху господаря - викрасти могутній Амулет Самарканду у іншого чарівника - і забути про настирливого хлопчиська. Проте все виявилося далеко не так просто.
Я прочитала першу книгу трилогії, і що я можу про неї сказати , то було весело, цікаво і захопливо. Автору вдалося з дитячої історії зробити містичний детектив , в якому чари, жарти , бійки , смерть, жадоба, дружба , і трохи навіть романтика переплелися, в чудовий взір. Книга читається на одному подиху, і ніколи подумати про те скільки до кінця . Читач повністю захоплений в полон історією , і опам"ятатися можн лише в самому кінці, та й той незавершений , а лише я наче передмова до книги другої.
"Амулет Самарканду " безперечно одна з кращих книг які я читала.

Немає коментарів: