середа, 26 травня 2010 р.

Останні книжкові придбання

Якось на днях завітала я у свої улюблені книгарні у мережі, і звичайно ж не змогла встояти ,аби не прикупити для себе книжечок. Треба сказати що зараз вибір став цікавішим і різноманітнішим, аніж був ще рік тому. Особливо порадували книги саме українською мовою, і їх все більше і більше , та й в чудовому оформленні, що не поступається книгам виданим за кордоном. Отже що я купила. Спершу шукала якогось сучасного автора , доволі відомого, але поки не знайомого мені , і натрапила на Джеймса Петтерсона і його нову книгу "Виклик".

Про книгу:

Родина Данів вирушає у подорож на яхті. Але все йде не за планом. В трюмі теча, радіо зламане, передати сигнал про допомогу неможливо. Що це – примха долі або чийсь диявольський план? Раптово яхта вибухає...

Хто шукатиме родину, загублену в океані? І кого їм треба боятися більше – стихії чи людини?


Це свого роду спроба , адже я вперше купую книгу автора, про якого нічого не знаю і не знайома з його творчістю, але сподіваюся мене не розчарують. Про наступну покупку говорити легко, бо побачити цю книгу в крамниці було несподіванкою і приємной . Автор, нещодавно відкритий для мене Джонатан Страуд, я вже розповідала вам про його книги , я якраз закінчила читати першу книгу його трилогії про Бартімеуса - зарозумілого джина, і от натрапила на продовження книгу другу "Око Голема"

Про книгу:


Добре бути молодим і талановитим чарівником. Чарівників в Британській імперії поважають. Ще б, адже саме чарівники правлять країною, іншим залишається лише дякувати долі, що про їх благополуччя піклуються могутні маги (правда, не всі в народі це розуміють). Натаніелю всього чотирнадцять років, але його вже цінує начальство, і навіть сам прем'єр-міністр йому протегує. Одна біда - друзів немає (у чарівників їх взагалі, як правило, не буває), зате заздрісників - хоч відбавляй. А тут, як на зло, в Лондоні ночами починає творитися суцільне неподобство, і шеф поліції стверджує, що це справа рук тих самих хуліганів, зловити яких було доручено Натаніелю. Та вже, в такій сутичці без сильного союзника не обійтися. І Натаніелю не залишається нічого, окрім як знову викликати джина на ім'я Бартімеус, який одного дня вже допоміг йому повернути Амулет Самарканду...

Загалом, це буде цікаве літературне літо з купою новинок , на годинничку до нової книжечки Стефені Маєр залишається 9 днів!!!

Немає коментарів: