вівторок, 5 квітня 2011 р.

Гарі Росс, Сюзанна Коллінз і Ніна Джейкобсон коментують Піту і Гейла


Ліонгейтс опублікував думку творців фільму Голодні ігри, чому вони вибрали на ролі саме цих акторів

Гері Росс, режисер про Джоша (Піт) :

Коли я прочитав книгу, то зрозумів, що роль Піти буде найскладнішою по грі . Я подумав що мені пощастило, здобути актора,такого як Джош, який може зіграти настільки сильний характер. Я не можу діждатися щоб попрацювати з ним.

Сюзанна Коллінз,автор про Джоша (Піта)

Мені пощастило бути в кімнаті з Гері Россом, в той момент,когда Джош прийшов на прослухування. Він прочитав всього три речення,а я вже була упевнена що він був би фантастичним Пітою . Джош повністю передав характер Піта, його відчуття гумору і легкість в спілкуванні. Я щаслива що він з нами .

Ніна Джейкобсон, продюсер про Лаяма (Гейл)

Гейл дуже не багатослівна молода людина, тому завданням актора було показати його якнайкраще але без слів. Його так прекрасно описала Сюзанна, і Лаям так природно це передав. До того ж, впродовж трьох книг, ми бачимо трансформацію Гейла, як він міняється, і Лаям без сумніву здатен впоратися з чим .

Немає коментарів: