вівторок, 12 квітня 2011 р.

Кіно : Прекрасні і сильні оскарівські номінанти


Довго збиралася і ось переглянула фільм "Зимова кістка". Кіно непросте, дуже похмуре . Мені здалося що дія відбувається в пеклі, принаймні все що відбувалося було настільки реальним, і таким страшним від цього. Дівчина Рі, вимушена тягнути на собі досить вбогий дім, хвору, збожеволілу мати, і маленьких брата з сестрою. Її батько сидить у в'язниці. Місця де вони живуть настільки вбогі , брудні, і страшні ,що схожі на пекло. Фільм досить довгий, і весь час ми бачимо лише бідність, бруд і злих людей, але до кінця характери героїв розкриваються повністю, і видно що вони теж можуть співчувати, любити і співпереживати. Це кіно не варто було дивитися раннім сонячним ранком, але оскільки я довго збиралася я все ж рада що переглянула його .

"Дітки в порядку"- фільм мені сподобався, не дивлячись на те що там по-моєму багато еротичних сцен традиційного і нетрадиційного кохання, та якщо це все відкинути то сама історія дуже цікава. Вона про лесбійську родину. Колись , дві жінки вирішили завести дітей, для цього вони скористалися банком сперми, і народили дівчинку і хлопчика від одного донора. Все було прекрасно, діти зростали в теплій дружній атмосфері, поки хлопчикові не захотілося взнати,то ж був їхнім татом ? Діти знайшли його, і він виявився досить класною людиною, що мав свій ресторан . Здавалося б, родина тепер лише виросла і зміцнилася, але з новою людиною прийшли і труднощі , і випробування. Це соціальна драма, про те що таке родина , і як інколи не просто її зберегти, адже коли люди довгий час разом вони починають звикатися, і дуже часто або перестають помічати один одного, або віддаляються одне від одного . Але фільм недаремно називається Дітки в порядку . Для обох жінок крізь які б труднощі не проходили їхні стосунки, важливіше всього зостаються їхні діти.

Прекрасний квартет Джуліан Мур, Аннетт Бенінг, Мія Васиковська і Джош Хатчерсон, вони були такі органічні як сім'я, настільки затишні і домашні, я із задоволенням за ними спостерігала . Отже, якщо надумаєте поглянути то я раджу.

І ще додам, що режисер цієї картини Ліза Холоденко, і у неї українське коріння, її бабуся і дідусь емігранти з України, так що мені удвічі приємно, що ми нарешті підкорили той далекий Голлівуд і Оскар, адже фільм Дітки в порядку був номінований на кращий фільм цього року.

3 коментарі:

Yuole сказав...

Все збираюсь подивитись "Діток...", але з цією сесією ніяк не доходять руки. =)
А як тобі "Король говорить"? Я була просто в захваті!

Чорнильне серце сказав...

Король говорить -один з моїх улюблених фільмів, все ніяк руки не дійдуть написати про враження ,хоча я фільм тричі переглядала. Це неймовірно душевне кіно , таких фільмів зараз дуже мало , і те що британці спромоглися на таку глибоку і водночас цікаву історію ,то я гадаю природно , вони завжди вміли знімати такі фільми . Колін Ферт зіграв так чудово, я насолоджувалася кожним кадром , там взагалі феноменальний акторський склад, особливо для тих хто вже давно є прихильником англійських фільмів.

Хочу дізнатися як тобі "Дітки..." коли подивишся напиши про враження.

Yuole сказав...

Щодо "Короля", то на всі 100% з тобою згодна. =) Про "Діток..." напишу, коли подивлюсь.