вівторок, 19 квітня 2011 р.

Серіали: Маленькі брехунки і Гімнастки

Останнім часом мало дивилася серіалів, все якось у книжках і фільмах, але кілька днів тому захотілося поринути у якийсь серіал . Спочатку вибір впав на новинку Маленькі брехунки, серіал виявився доволі банальним і попсовим 4 дівчини, шмаття , хлопці і школа. Але рік тому у них пропала подруга, тепер знаходять її тіло . Як виявився у 4 подруги замішані в тому що сталося з їх подружкою. Тут з'являється поліцейський,которий має намір все розкопати, і в кінці дівчаті приходить смс від "загиблої" що вона тут і знає що вони зробили . Ось такий початок, було цікаво, але потім, мене вистачило всього на три серії, це дуже попсовенький серіал, мене напевно вже не гріють вічні розмови про хлопців. Одна з дівчаток закрутила роман з вчителем,друга "відбила" у сестри, третя на свого парубка не звертає увагу,за те поглядає на симпатичну мулатку,новую сусідку... Я не розумію а коли вони вивчають уроки?
Я хоча й з покоління "Беверлі -Хіллз" ,але вже переросла його.



Після невдачі з Маленькими брехунками , я здається таки знайшла гідний серіал, він називається Гімнастки, і є повною протилежністю першому. Тут також 4 дівчинки, але їм не до парубків і всякої нісенітниці, у них велика мета перемогти на Олімпіаді 2012 . Парубки, вечірки і звичайне життя під забороною, є лише одне або ти хочеш жити нормальним життям підлітка, або хочеш стати чемпіонкою з гімнастики . 4 подруги дуже різні, але у всіх у них одна мета. Приємно що тепер є такий серіал для підлітків, про силу, мужність ,дисципліну, про дружбу . Я дуже раджу всім.

Немає коментарів: