вівторок, 24 січня 2012 р.

Кіно мого дитинство : Разом навіки (Індія ,1997)

pic

Сьогодні відбулася в мене справжня мандрівка в дитинство. Днями я пригадала собі старі фільми , які були популярні колись, на яких ,я гадаю виросли всі, і пригадалия індійські фільми . Зараз індійське кіно дуже популярне, не скажу ,що я дивлюсь його, але сьогодні зробила виняток, для одного фільму, який запам ятався ще зі шкільних років . Сьогодні після стількох років я знову з насолодою дивилась його знову, і мені навіть танці сподобалися :)
Ще, пригадується мені фільм  про закоханого хлопця , який збожеволів від свого кохання, і переслідував дівчину своїх мрій, а потім навіть викрав її... на жаль не пригадаю назви .
Можливо і ви пригадаєте своє дитинство ?

"Разом навіки " - Два приятеля Джаш і Раджа закохані в одну і ту ж дівчину, Рані, але вона щиро любить лише одного з них - Раджу. Збожеволівши від нерозділеного почуття, Джаш на очах Рані зіштовхує Раджу з обриву. Не в силах перенести розлуку з коханим, Рані кидається впропасть, однак перед смертю клянеться в наступному житті знову зв'язати свою долю з Раджею.
Проходить двадцять два роки і підприємець Джаш в одній зі своїх ділових поїздок зустрічає юну дівчину, як дві краплі води схожу на Рані.

picpic
 picpic 

Немає коментарів: