неділя, 1 січня 2012 р.

2012 почався!!

Дорогі мої читачі,
Вітаю вас з Новим 2012
Нехай він буде плідним,
і цікавим !

Вчора в мене не було нагоди зробити тут підсумок минулого 2011 року, тому спробую зараз. Спершу, треба сказати що він був плідним літературно , стільки нових книжок я не читала ще ніколи , і все то були відкриття для мене , ось те що я прочитала за  минулий рік 


КНИГИ 2011 РОКУ


1. Кассандра Клэр - Город Костей
2. Кассандра Клэр -Город Праха
3. Эдит Патту - Восток
4. Агата Кристи - Человек в коричневом костюме
5. Агата Кристи - Загадка Ситтафорда
6. Виктор Гюго - Отверженные
7. Крис Вудинг - Элайзабел Крэй и Темное Братство
8. Джеймс Роллинс - Джейк Рэнсом и король черепов
9. Сири Джеймс - Потерянные мемуары Джейн Остин
10.Николя Ванье -Остаться в живых
11.Астрид Линдгрен - Бритт Мари изливает душу
12.Брендон Мулл -Пленник забитой часовни
13. Л.Дж.Смит -Темные видения .книга 1
14. Сюзанна Коллінз - У вогні
15. Эльвира Плотникова - Чужая млм Хранители времени
16. Колин Бейтман - Титаник 2020
17. Корнелия Функе - Бесшабашный
18. Э. Плотникова - Чужая Академия воинов
19. Рик Риордан - Наследники богов Книга 1
20. Рик Риордан - Море чудовищ
21. Фиона Хиггинс -Черная книга секретов
22. Фиона Хиггинс - Заклинатель
23. Фиона Хиггинс - Коллекционер стеклянных глаз
24. Дэвид Уитли - Стражи полуночи
25. Наталья Щерба - Часодеи. Часовой ключ
26. Neal Shusterman- Everlost
27. Уилки Коллинз - Желтая маска
28. Алан А. Милн - Тайна Красного дома
29. Діана Вінн Джонс - Мандрівний замок Хаула
30. П. Д. Баккаларио - Кольцо Огня
31. П. Д. Баккаларио - Каменная звезда
32. Наталья Щерба - Часодеи. Часовой ключ (перечитано)
33. Наталья Щерба - Часодеи. Часовое сердце
34. Колин Бейтман - Титаник 2020 (перечитано)
35. Colin Bateman - Cannibal City (Titanic 2020 #2)
36. Neal Shusterman - Bruiser
37. Кэтрин Фишер - Инкарцерон
38. Диана Уигг Джонс - Воздушный замок
39. Пьердоминико Баккаларио - Улисс Мур (книга 2 )
40. Дж.Р. Толкиен - Братство кольца
41. Скотт Вестерфельд - Левиафан
42. Нил Шустерман - Страна затерянных душ. Неизведанные земли
43. Neal Shusterman - Everfound 

 Дуже хочу ,щоб наступний рік був таким самим книжково цікавим. 
Авторами року стали для мене  
Ніл Шустерман
Колін Бейтман
Кетрін Фішер
Діана Вігг Джонс
Наталя Щерба
З фільмів я багато чого передивилася, але найбільш вразили мене франкомовні мюзикли, які я відкрила для себе наприкінці року , тому в подарунок  для своїх читачів я викладаю цю пісеньку з мюзиклю "Il etait une fois... Joe Dassin".Я ще не дивилася його але планую

З НОВИМ РОКОМ!!!

Немає коментарів: